Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dritt bra Kurt!


Deryck

Anbefalte innlegg

VEL..som det ble presisert...han er IKKE sikkret en verdenslansering. Det er det pressen som har dratt frem. I følge reglene så er han IKKE sikkret dette...det må forhandles frem faktisk.

Så det kan jo bli spennende

Har fått med meg det ja... Håper han får verdenslansering. Hadde vært kult for hele Norge... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje musikk bransjen kan snu nå... at de lar talentet gå foran utseende for en gang skyld. jeg mener kurt har en helt utrolig stemme, sp dette fortjener han.

var det ikke han jan fredrik duden som ikke ville la kurt bli med i idol i utgangspunket? da har jo han virkelig driti på draget nå...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje musikk bransjen kan snu nå... at de lar talentet gå foran utseende for en gang skyld. jeg mener kurt har en helt utrolig stemme, sp dette fortjener han.

var det ikke han jan fredrik duden som ikke ville la kurt bli med i idol i utgangspunket? da har jo han virkelig driti på draget nå...!

Ja nå er han manageren hans... Hehe, men tror kanskje det var Ole Idole... Husker ikke helt. Jepp, han fortjente å vinne, men han er ingen pop-vokalist, mer pop-rock tror jeg, som bandet hans Fenrik Lane er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var uventet mye dårlig i finalen ja.. men kurt eide og leverte da... heheh :P tror det var han managern som sa det dårlige om kurt på auditionen, men han har sikkert utviklet seg litt, og ting er vanskelig å vurdere når et par tusen håpefulle (og for det meste sugne) sangere skal vise seg frem.. men, jeje, go kurt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje musikk bransjen kan snu nå... at de lar talentet gå foran utseende for en gang skyld. jeg mener kurt har en helt utrolig stemme, sp dette fortjener han.

var det ikke han jan fredrik duden som ikke ville la kurt bli med i idol i utgangspunket? da har jo han virkelig driti på draget nå...!

Det var Ole som kritiserte ham

Når det gjelder det andre du sier...det er kun er ren utopi..dessverre. Markedet bestemmer :) Og i det store og hele så er det størst sjanse for at de "pene og vellykkede" selger mer plater. Og det er DET plateselskapene forholder seg til, for de skal tjene penger.

Det er kanskje feil, men det er virkeligheten, og det skal MYE til å forandre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.