Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkvideo - The Shepherd


spz

Anbefalte innlegg

Bandet mitt, Domi, vant for en stund tilbake en konkurranse (Duel of Rock var det vel, med bla.a Galder fra Dimmu i jury) og vant en musikkvideo. Fikk endelig spillt inn og laget ferdig nylig, musikken faller sikkert ikke i smak hos alle men ta en titt davel! :)

The Shepherd - lav kvalitet

The Shepherd - høyere kvalitet

Ikke akkurat noe stort budsjett for å si det slik, men ble jo litt morsom kanskje? :)

Endret av spz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Musikken var jo kul, skikkelig fest musikk om du spørr meg. Likte ikke vokalen, altfor kjedelig, minnet meg altfor mye om ca. alle andre nye punk band som finnes der ute. EDIT1: men ikke misforstå, på ingen måte dårlig, bare litt kjedelig. Sangen var kjempekul.

Menmen....party!

EDIT2: Er det bare meg eller minner det litt om Millencolin? Jeg var superfan av det bandet før!

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte musikken veldig godt, stålkontroll, uten at dere har mistet sansen for det musikalske. Ikke den genren jeg hører mest på, men dere mestrer det dere holder på med.

Musikkvideoen ble litt for mye risting og bildeskifting for min del, blir sliten av å se på den, men det er godt mulig andre liker litt mer action.

(Og, som noen få, ubetydelige tillegg ingen andre gidder å legge merke til eller bry seg om; vokalisten har høyre skjortesnipp utenfor jakken, kardinalfeil. Blusene/toppene til jentene var litt i overkant forskjellige, sammensetningen av forskjellige slips var heller merkelig, og hvem har lært disse menneskene å knyte slips? ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene! :D

Når det kommer til selve videoen ble det endel risting og slikt ja (noen nevte en dorull hehe). Tror dog det ble bedre enn alternativet, ville sett billigere og mere amatørmessig ut uten å "skjule" det med litt risting, heftig klipping og litt effekter. Vi stillte jo bare opp og spillte mens de (FM film) filmet, og ventet så på klippingen - sytnes de gjorde en bra jobb for lusne 10 lapper!

Igjen takk for kommentarene, mere konstruktiv kritikk mottas gjerne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var veldig bra i grunn... minnet meg litt om en god gammel fele sang, som senere utviklet seg til noe kjempe kult.... jeg likte også starten VELDIG godt.... hvem av dem er deg??

Han blonde med camo gitar.

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.