Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkvideo - The Shepherd


spz

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vel egentlig ikke noe nytt og komme med.

Vokalen var litt pop punk aktig og det var litt mye risting.

Men ellers så kan man ikke si så mye vondt om en såpas dynamisk og god låt.

Videoen ser tross alt proff ut og gitarspillet er veldig bra. Likte spesielt bra introen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk, nok en gang, for positive tilbakemeldinger! :D

Videoen ble litt ristete og klippingen er veldig 'busy', men det funker på et sett og vis; ikke ser man tydelig hvor lite budsjett vi hadde, heller ikke hvor stygge vi er ;)

Vi holder på med å teste trommiser as we speak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sangen blir jo bare kulere for hver gang jeg hører den jo. :)

Jeg har egentlig aldri skjønt hva som ligger i ska-kategorien. Hopalong Knut som spille ska-rock kan jeg ikke fordra, men dette var virkelig kult. Tror ikke jeg hadde reagert om videoen plutselig ble spilt på MTv eller noe liknende.

Et annet ska-band (vet ikke om det er det dere vil kategorisere dere som) som har mye kule låter er MollyGoGO fra Bergen. De har et par sanger liggende ute på Urørt:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=1330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var bra. Låta er bra skrevet, og inneholder også mye kule gitarting!! Jeg er imponert. Når det gjelder videon skjønner jeg greia med ristinga. Synes det fungerte bra! Eneste var at damene kunne kledd av seg litt. Ærlig talt, damer gjør hva som helst for å vise seg fram, dere skulle bare spurt :D :D :D

Endret av jsbach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett, takker og bukker!

Bare å komme med kritikk om det er noe dere mener ikke er så bra, musikkvideoen hadde vi lite kontroll over og lite penger å rå med, men musikken derimot kan vi gjøre noe med :)

Hadde jeg vært der når de filmet jentene skulle jeg absolutt oppfordret til å miste noen plagg her og der... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra punk til ska til maiden til helloween tilbake til maiden og til punk igjen :)

Det verste er at det faktisk funka :)

Har null kompetanse for å uttale meg om videoen, men musikken var kul. Også moro at flere av dere synger (det er forskjellig vokalist på vers og refreng ikkesant?) Minner litt om blink vokalistene, uten at det bør være verken positivt eller negativt.

Bare et spørsmål, hvordan vil dere definere musikken deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk Rhode, hyggelig! Jeg liker egentlig ikke å kategorisere musikk, men om jeg MÅTTE ville jeg vel kalle det noe som Punk/Ska/Core eller Ska/Metal/Punk eller noe i den duren. Last ned f.eks Duckie og Uninspired fra www.do-mi.com (resten du finner der er litt eldre materiale) og hør selv, hva ville du kalt det? :)

Forøvrig ble den

, så om noen av dere befinner dere foran TV'en mellom 14 og 15 tiden neste fredag så skru på NRK2 og stem i vei! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint gitarspill! Ellers var videoen ganske konvensjonell med "crazy" kameraføring og kvinner som pynt (uten at jeg gidder å moralisere over det siste her -- bare påpeker at det ikke akkurat er motstrøms i musikkvideo-sammenheng). Forholdsvis fengende låt dog, tatt i betraktning at stilen egentlig ikke appellerer til meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.