Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjlep, skal ha ny forsterker


andbac2

Anbefalte innlegg

Jeg ville ambefale en Laney GL100H (er det ikke det den heter ? )

Sjekk vrengen til Andy Timmons ,, den er jo helt rå ..

Ellers så er jo alltid Bogner Shiva "ok" om du har penger trykt opp i endetarmen og må lette litt trykk ...

Så forresten en på Soundclick som hadde satt en Zoom 707 (zoom er ikke bra anyway , men ok) foran en Bogner Extacy ...

det er som å trampe på en hellig ku .....

btw ,: det låt dritt ...

Hehe..

Diezel Herbert og låter knall , men de koster 30k ellerno da :P

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ..

Den er helt JÆVLI ..

Jeg hadde så store forventninger til den ampen , siden den fikk så jævli bra anmeldelser osv , og jeg leste om den osv osv .. Og gikk og håpet på at en vakker dag , skulle jeg sprade inn i en butikk og der skulle den stå å skinne i sol-lyset .. Det gjorde den på Immerslund i Oslo for en stund siden ..

Jeg dyttet bort en sugg som satt å spilte på en marshall combo , og satt meg ned med 3-4 gitarer (Les Paul , Ibanez , Axis og en til tror jeg) . Jeg satt den på , og den begynte å lyse rosa (!!! wtf tenkte jeg) .,. Og dermed satte jeg igang , og den låt så jævli dritt !

Jeg satt å tweaka på den ganske lenge , og tenkte at den rett og slett ikke KUNNE låte sånn .. Låt som 9 nu-metal band som hadde parra seg i en multi-orgie og fått en aggressiv killer-bee til avkom ...

Og jeg tenkte jo da , at tilogmed den lille Marshall comboen låt bedre!

Powerballen hadde en tynn og skarp cleanlyd som ikke hadde verken fylde eller klarhet , bare 100% skarp ... Vrengen låt som sagt ikke så bra (tenk marshall med 6 metalzoner på fullt foran og en zoom 505 med gain på 10 foran der igjen) ..

Jeg var så skuffa!! Herregud!!!!

Jeg har så vidt spilt på amper som låter værre , og da snakker jeg 3000 kroners 1x12 comboer fra Roland , Kustom , Morgan osv osv -..

nei , den anbefaler jeg ikke i det hele tatt -.. *grøss*

Nilsefix (hey , det ble på grensen til poetisk dette innlegget ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en X99-R på eBay hvis det er å ønske, det lyder fett, og koster deretter. Ellers så er jeg enig med Nettrom, du må gi et konkret ønske, så kommer konkrete tips sluntrende etter. Liker du metallica, kan det hende at du klarer å fiunne en Single Rectifier m kabinett til den prisen (kan være vanskelig). Hvis du liker Turboneger, kan du jo bare dra på med et PEavey 5150 Halfstack osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du absolutt ha 4*12? Det er STORT og TUNGT. Det ser selvsagt tøft ut, menneh...Kjøp en 2*12 combo, så kan du bygge på senere med et 2*12 kabinett, som er mye mer handterbart. Jeg foreksempel, har en Marshall TSL122 som jeg er überfornøyd med, men jeg vet ikke om den gjør heavymetall-jobben(men den har både midscoop og deepswitch,så det burde kanskje gå greit?). Den koster 16-18000 ny, men burde kunne skaffes for 10-12 pent brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.