Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Live DVD?


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er egentlig ikke no fan av dem i hele tatt. men når jeg så live aus Berlin med rammstein kunne jeg ikke noe for det... jeg var innponert.. :wacko:

Synes at det er synd du ikke er fan av Rammstein :P men er enig med deg at Live Aus Berlin er en utrolig bra live-dvd, eneste er lyden er litt dårlig av og til, men det dempe ikke stemningen en får.

Så får vi andre (desverre få) som er fan av Rammstein vente på den kommende DVD-en som skal komme i år.

Endret av Scannor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica - Cunning Stunts! Så sinnsykt genial konsert! Ikke noe synlig stack eller noe! Bare ett band og scenen og verdens mest geniale hoder samlet på ett sted!

Metallica - Live Shit! Tror dette er yndlingskonserten min, fra den tiden Metallica hadde kommet ut med sitt største album noen sinne og med en hel HAUG av sjølvtillit! Da de var størst! When Metallica Ruled The World! They Still Do! :)

Ozzy Osbourne - Live and Loud er genial men den er så sinnsykt tåpelig grunnet at det er tatt fra "The Farewell Tour" som liksom var Ozzys siste tour med Zakk og folka der Zakk har 3 forskjellige gitarer på hver sang, det er så sinnsykt irriterendes, pluss lyd og bilde feil.

Black Label Society - BBBB En sinnsykt bra dvd men ingen lyd fra publikum som gjør dvdn nesten kjedelig, visste du at denne konserten var første gang i Detroit lokalets historie at det ikke var sølt noe øl?! Samme som på San Diego konserten der det er så mange folk at det blir konstant cheering hele tiden!post-1714-1142033090_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozzy Osbourne - Live and Loud er genial men den er så sinnsykt tåpelig grunnet at det er tatt fra "The Farewell Tour" som liksom var Ozzys siste tour med Zakk og folka der Zakk har 3 forskjellige gitarer på hver sang, det er så sinnsykt irriterendes, pluss lyd og bilde feil.

Enig at det er en av de beste DVD'ene jeg har sett!! Men det som irriterer meg mest er at de viser de samme

klippene av publikum flere ganger, en skam er det at en fyr som viser en nazi hilsen eller noe liknende blir vist hele tre (3) ganger, han burde i ikke vært med i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.