Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Live DVD?


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Gjest Ziggy Stardust

Hva den aboslutt råeste Live DVDen du har sett?

Så Mötley Crüe - Carnival of Sins idag, må si at det er noe av det feteste jeg noensinne har sett, var

jo nesten like bra som å se de live. En helt utrolig god live video!

Sitter igjen med sinsyk gåsehud etter å ha sett den!

Topp karakter!

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Metheny sin The Way Up når den kommer. Alt annet vil bli forferdelig i forhold. :lol:

+1!

Er så altfor mange bra konsertdvd-er. Rock in Rio med Maiden, No bull med AC DC, live in Japan med gunsn er jo noen av de bedre rock dvd-ene.

Noen som vet om Richard Bona er med på noen dvd-er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si at Ozzy - Live & Loud er noe jeg aldri har sett makan til. Live-DVD i klasse for seg selv (og ja, jeg har sett en del live-dvder).

Ellers er vel DVDer som har satt seg godt i minne disse:

- Monsters Of Rock '91 (Pantera/Metallica/AC/DC)

- Up In Smoke Tour (Ice Cube, Eminem, Snoop Dogg, Dr. Dre) - Ja, det finnes faktisk folk som liker både knallhard metall og hip hop.

- Metallica - Live Shit

- Iron Maiden - Rock In Rio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pink Floyd - Live at Pompeii.

Herlig, får også pluss for å våge å være ukonvensjonell. Er et par scener jeg ikke har nevneverdig sans for (stikkord: bluescreen i Paris-studioet), ellers en god kandidat.

Metallica's Cunning Stunts bør også nevnes, om ikke annet enn for filming, scenerigg og lys.

Metallica er på ingen måte min favoritt, men sjelden musikk-DVDer er spekket med så mye, forskjellige synsvinkler osv... Også en rimelig energisk konsert!

Led Zeppelin DVD

Om jeg måtte velge én enkelt DVD-utgivelse ville det blitt denne. En samling vanvittig heftig opptredener fra et fantastisk band, sammensatt tvers gjennom profesjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.