Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Live DVD?


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er kult med gamle opptak med gamle helter.

Har nettopp kjøpt :

Crosby, Stills, Nash & Young

WALKING IN A WEMBLEY WINTERLAND (LONDON 1974 + SAN FRANCISCO 1973!) Utrolig Bra greier!

Jimmy Hendrix

FOXY FESTIVALS (LIVE AT ATLANTA AND MONTEREY INTERNATIONAL POP FESTIVALS, 1967 AND 1970) Nice!

Eller anbefales jo : The Band med "The Last Waltz" på det sterkeste!

Kaptein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deep purple-live with london symphony orchestra

denne er jævlig fet, mulig noen übertøffinger synes dte blir for kjedelig med orkestermusikken, jeg for min del, synes denne var dritfet.

anbefales

skal nok bestille carnival of sins etter jul, har sett et par klipp. Og mötley ruler like mye som alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo mange bra dvd'er...

Men jeg ser at her er mange som trekker fram Guns N' Roses live fra Tokyo, men den syns jeg suger!

Jeg er STOR fan av Guns N' Roses, men den de to dvd'ene er rett og slett helt forferdelige.

For en sak er jo at de faktisk spiller og synger dårlig, enn annen er jo at lyden er helt fantastisk dårlig.

Mine yndlings dvd'er for tiden er:

-Red Hot Chili Peppers - Off The Map

-Gluecifer - Royally Stuffed

-Dire Straits - Alchemy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo mange bra dvd'er...

Men jeg ser at her er mange som trekker fram Guns N' Roses live fra Tokyo, men den syns jeg suger!

Jeg er STOR fan av Guns N' Roses, men den de to dvd'ene er rett og slett helt forferdelige.

For en sak er jo at de faktisk spiller og synger dårlig, enn annen er jo at lyden er helt fantastisk dårlig.

Synes generelt det er posta mye dårlige DVDer her. Mange av dvdene er jo fra helt ok band, men selve dvd-visuelle inntrykket er det mye piss som har blitt posta. Står fortsatt for at Live And Loud til Ozzy er noe av det tøffeste jeg har sett av live dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

new wave of band fra diverse land som master k ikke liker? :P

ontiopic: veit ikke, ikke så veldig mange som har satt seg veldig godt i minne.. live cannibalism kansje. s&m er sprek. og opeth - lamentations. Death - Live in la digger jeg og igrunn. kjøpte level 42 på posten igår, den var ihvertfall temmelig sprek og spretten!

Hehe.

Live In L.A. kunne ha rocket balle, men vokalen til Chuck er helt for jævlig på den konserten (og Sound Of Perserverence generelt). Er det ikke noe livevideo footage fra Human tida da? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipknot med Disasterpieces er dødsfet.

blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg blir kalt wannabe fordi jeg sa det der.

poenget er at den kicker!

aaaah..du er sååå jævlig wannabe ;) hehe, NOT!

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg, : den DVD'en er RÅFET :)

Også har jeg to favoritter til:

Chimaira - Live in Holland (Fra The Dehumanizing Process DVD'en)

Machine Head - Elegies (FY FAEN FOR EN FULLFØRT LIVE DVD!!!!!!!!)

Sistnevnte er helt utrolig rå! Må sjekkes ut av dere som liker gode live dvd'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.