Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal kjøpe ny gitar


Bjarte

Anbefalte innlegg

eg syns no at gibson er mest for 60-80 talls rock. syns ikke de er noe særlig

brorn min sier at d e ''grøtlyd'' i gibson gitaran.

Englebarn

Diamond

Slipknot

han har littt rett i det.

Men her som med nesten alle andre gitarer, så handler det om innstilinger.

Hvis du bare skrur litt, så får du nok den herlige gibson lyden.

og når det gjelder komentaren om "bare for 60-80 talls rock" så må jeg bare le litt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det et nettsted jeg kan sjekke som selger gitaren i London? Slik at jeg f.eks. kan forhåndsbestille.

Jeg kjøpte min fra www.guitarvillage.co.uk , men da måtte jeg ta tog i en halvtime, og spasere i 15 minutt for å komme til butikken.. pluss samme prosedyre på tilbake veien.. anbefales ikke på en kald vintersdag (var der i desember i forfjor) .. men betjeningen var utrolig hyggelig.. forhåndsbetalte halvparten av gitaren før jeg reiste, og resten når jeg kom frem... fikk med masse ekstra stash, siden de synes det var litt stilig at en kar kom helt til den lille byen utenfor london helt fra norge, for å kjøpe gitar .. Så den butikken kan jeg varmt anbefale...

Det eneste var at mens jeg var i London så fant jeg samme gitar til samme pris i kjelleren på virgin megastore, midt i oxford street.. så det hadde nok vært det enkleste.. Og hvis du har 12000 og rutte med kan du jo tilogmed kjøpe en enda fetere gitar..

Jeg reiste med ryanair og betalte vell 300kr tur retur, pluss jeg kjøpte en ekstra retur billett til gitaren (200kr), sånn at jeg fikk ta den med inn på flyet for å slippe og stresse med å sende den.. Var tilogmed en kar som måtte skifte sete pga gitaren, slik at den fikk vindusplass (mtp nødutgangen osv) .. flyvertinnene ville le seg ihjel når jeg viste billetten til gitaren :D

Om du skal reise så husk og ta en tur ned i Denmark street også.. MASSE gitarbutikker.. og ta me deg noen pedaler osv mens du er der.. pedaler som koster oppimot 1000 spenn i norge ligger på 3-400kr der ..

Endret av EivindS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.