Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal kjøpe ny gitar


Bjarte

Anbefalte innlegg

Er det et nettsted jeg kan sjekke som selger gitaren i London? Slik at jeg f.eks. kan forhåndsbestille.

Det er det helt sikkert..

Jeg selv har aldri vært i london, holder til i liverpool..

Husker ikke hva butikkene der heter, og får ikke sjekket før uti januar, da jeg er i moss nå!

Prøv google.co.uk, og søk etter sider i england

Ellers er det endel engeske gitarblader på narvesen som har massevis med annonser fra engelske butikker, bl.a. i london.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo, hallo, hallo.

Hvis du har mellom 7 og 12k å bruke på gitar, ville jeg ærlig talt utelukket både Epi og Gibson Les paul Studio.

Missforstå meg rett, både en brukt epiphone og gibson les paul studio er bra gitar for penga, men når du først skal bruke så mye penger på en gitar, ville jeg gått over bruktmarkedet nøye.

For 10-12 tusen får du en eldre Gibson Les Paul standard, som vanligvis har en god del bedre kvalitet enn en studio. (Sjekk www.musikkweb.no og www.dritfetegitarer.com som nevnt)

Men hvis jeg var deg, og jeg ville ikke nølt, så hadde jeg sjekket ut Greco og Burny gitarene på musikkweb eller www.feedback-workshop.com. Dette er japan etc Les paul kopier, som ikke er dårlige etterligninger, men dønn eksakte kopier av skikkelige les pauler. De gitarene jeg har prøvd har ligget i kvalitetsklassen på lik linje som Gibson Custom Shop Historic gitarer , som koster fra kr 26000kr. De ser forøvrig også ut som en ordentlig les paul.

Ikke det at Gibson Les Paul studio er noen dårlig gitar, men du finner faktisk mye bedre gitar for penga, hvis du er heldig. Jeg demonterte nettopp en les paul studio, jepp det var mahogney i kroppen og lønn i toppen, men det var også ett STORT stykke av ukjent mykt dårlig treverk(les ved) i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sikkert ...eh... dritfet :)

Ta heller kontakt med Satan på Dritfetegitarer.com, det er lettere for han å svare på hvilken stand den er i eller ei.

Ellers så er det p.t. 2 LP Studioer til salgs her på forumet, en svart og en vinraud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sikkert ...eh... dritfet :)

Ta heller kontakt med Satan på Dritfetegitarer.com, det er lettere for han å svare på hvilken stand den er i eller ei.

Ellers så er det p.t. 2 LP Studioer til salgs her på forumet, en svart og en vinraud.

Den vinrøde herpå forumet har jeg fått sett bilder av, og den er i såpass dårlig stand at jeg ikke er interessert.

Endret av Bjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Den vinrøde herpå forumet har jeg fått sett bilder av, og den er i såpass dårlig stand at jeg ikke er interessert.

Det er jeg som selger denne Gibson LP studioen. Det blir vel litt galt å si at den er i dårlig stand??? :( Den er i meget god stand. Pickuper og all mekanikk fungerer som det skal, halsen er så rett den kan få blitt, ingen halsbrudd e.l, og gitaren leverer varene. Knallyd. Greia er at den er ikke strøken. Den er ikke ny, og den ser heller ikke ny ut. Et par kjipe hakk og litt slitt i kantene. Jeg skal få tatt noen gode bilder av gitaren og hakk/slitasje, og legge ut ny annonse. Jeg vil mene at 6000,- som jeg forlanger for denne gitaren er en god pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en helt plettfri gitar er da ikke kult, den skal ikke være voldtatt men må den være som ny da?

Det er smak og behag, men jeg er helt enig med deg. Det er i det at den slitene olabuksa er den beste å gå i. Jeg har nå tatt noen nye bilder av min vinrøde Gibson LP studio som viser gitaren i sin helhet og nærbilder av hakk/slitasje. Dersom noen er interessert, send meg en mail på steinar@rotnes.no så skal jeg maile bilder. Bildene er for store til å legge ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.