Gå til innhold
hennyman

Låt laget med GuitarPort Rifftracker.

Anbefalte innlegg

Synes dette låt spennende. Litt overdrevet tremoloeffektbruk etter min smak though...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig, men enig med bove at det ble litt mye tremolo bruk. Men smak og behag.

Endret av Dynamic

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for respons. Tremolo'n er der fordi en av mine absolutt favorittgitarister er Warren Haynes, og den som kan sin Gov't Mule vet at tremolo kan låte knall. Anbefaler alle som ikke har hørt dette bandet å gjøre det så fort som mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte solospillet ditt. Melodiøst, fin frasering og touch (likte dynamikken i de første solofrasene). Effektbruken litt overdreven for min smak. Timinga var litt skeiv av og til, men stort sett bra.

Digg outro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for respons. Tremolo'n er der fordi en av mine absolutt favorittgitarister er Warren Haynes, og den som kan sin Gov't Mule vet at tremolo kan låte knall. Anbefaler alle som ikke har hørt dette bandet å gjøre det så fort som mulig.

Ah er en stor fan av Mule selv, et band som får litt lite oppmerksomhet over her. Spillinga til warren er ikke det raffeste jeg hører, han har en fin tone men stemmen hans.. steike for en vokalist!

Synes forøvrig låta var ållreit, litt vel mye tremolo til tider. Synes rytmegitaren kunne vært litt mer spenstig her og der, men mange fine leads.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra, jeg likte den, keep up the good work!

Litt mye tremolobruk da.

Endret av RuBeN

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.