Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Led Zeppelin


Ddffgg

Anbefalte innlegg

Jeg skal holde et foredrag om Led Zeppelin på skolen og derfor lurte jeg på om noen av dere hadde noen internettsider jeg burde sjekke ut. Vet at det ble slengt ut en side på forumet her som det sto utrolig mange teorier og morsomme fakta opplysninger om zeppelin og mange andre artister/band på.

Vil også gjerne ha tak i et eller annet sted der man kan høre de/den delene/delen av Stairway to heaven som det sies å være et satanistisk budskap i.

For å gjøre det litt enklere: sleng opp alt mulig dritt/morsomheter/interessante ting om Led Zeppelin som dere klarer å grave frem! ;)

(Har prøvd å søke litt rundt, men gidder ikke å lese gjennom x antall poster der noen har skrevet "Led Zeppelin"..Som vi alle vet så er det navnet flittig brukt i mange forskjellige typer poster.. "Beste riff", "beste album" osv osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en side en gang der det sto mye fakta og rykter om Led Zeppelin.

Skal se om jeg finner den. Men du bør iallefall få med deg det med Robert Plant og Stairway To Heaven, at den ble skrevet av seg selv. Også det okkulte med bandet og det...

Hvis du spiller det verset med "And theres a bustle in the hedgerow" baklengs får det der: "And hail to my sweet satan, that will bring *etterellerannet* *ettellerannet*"

Hvis du faktisk leser gjennom den teksten med "And theres a bustle"- osv, vil du finne det veldig meningsløst, hehe.

Veldig mye interessant å lese om Led Zeppelin, skal se om jeg får tak i noen av de linkene jeg en gang hadde i bookmarks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en side en gang der det sto mye fakta og rykter om Led Zeppelin.

Skal se om jeg finner den. Men du bør iallefall få med deg det med Robert Plant og Stairway To Heaven, at den ble skrevet av seg selv. Også det okkulte med bandet og det...

Hvis du spiller det verset med "And theres a bustle in the hedgerow" baklengs får det der: "And hail to my sweet satan, that will bring *etterellerannet* *ettellerannet*"

Hvis du faktisk leser gjennom den teksten med "And theres a bustle"- osv, vil du finne det veldig meningsløst, hehe.

Veldig mye interessant å lese om Led Zeppelin, skal se om jeg får tak i noen av de linkene jeg en gang hadde i bookmarks.

Det hadde vært strålende..er ute etter skikkelig snadder ;) Må liksom ha de tingene som kan fascinere folk som ikke liker Zeppelin. Må prøve å få lærinna mi interessert, det er det viktigste! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne siden er det mulig å høre diverse sanger baklengs:

http://jeffmilner.com/backmasking.htm

Man får også opp teksten baklengs.

OT: Syns Hit Me Baby One More Time er bra baklengs også: Sleep with me, i'm not to young.... :)

Heheh..Britney Spears sin er genial :D Men er det noen som kan få tak i lydklippet av Led Zeppelin greia fra siden der? Gjerne de andre lydklippa og. Var såppas mange bra sanger der, så jeg vurderer å gjøre om foredraget til "Forskjellige sanger baklengs" eller noe sånt ! :P

Edit: Har funnet det ut selv. Nå trenger jeg kun en eller annen side med konspirasjonsteorier osv. Husker jeg har lest et eller annet sted at Paul McCartney er død, og at han ble erstatta med en dobeltgjenger eller noe i den duren!

Endret av xtoffer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er ute etter en «vanlig» biografi med diskografi osv. er det vel lite som slår allmusic.com, mer eller mindre uansett hvilket band du er ute etter informasjon om.

Men jeg er ikke ute etter vanlig informasjon. Vil ha sladder og sånt :P Ting som kan fascinere folk som ikke har noe forhold til f.eks Led Zeppelin. Er ikke noe moro for en gjeng med 16åringer som ikke bryr seg noe om Led Zeppelin å sitte og høre på hvilke plater som ble gitt ut når osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.