Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vais teknikk (debatten fortsetter...)


aiwass

Anbefalte innlegg

vai har faen meg bedre teknikk allle de gutta der....

Har du hørt på alle de gutta?

Bare fordi Vai er mer berømt enn noen av de behøver det ikke å bety at han er bedre enn dem.

Jeg vet du liker Vai, og det gjør jeg og, men vi må bare godta at det ikke er helt sikkert at han er best i universet - det finnes andre gitarister og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg venter på begrunnelsen. Det er akkurat dette denne tråden handler om...

jeg har hørt om alle de gutta der ja.... jeg tror heller jeg hadde klart å spille sanger av dem der enn av vai.... Han er god med wammy bar..... og det er noe jeg suger i.... han spiller kanskje ikke alltid like kjappe ting som de fleste andre tøffinger gjør, men jeg spiller ting av yngwie, men vai blir for mye...

men jeg skal være ærlig å si at jeg bare har hørt metal fatigue av holdsworth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt om alle de gutta der ja.... jeg tror heller jeg hadde klart å spille sanger av dem der enn av vai....

Må kanskje skuffe deg med å si at f.eks. Ron Thal - som er en av de mindre ekstreme på lista - har uttallige låter som høres og ser enkle ut på papiret, men det er av en eller annen grunn komplett umulig å spille mye av musikken hans.

Ellers var det meget uheldig ordvalg i innlegget ditt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt om alle de gutta der ja.... jeg tror heller jeg hadde klart å spille sanger av dem der enn av vai.... Han er god med wammy bar..... og det er noe jeg suger i.... han spiller kanskje ikke alltid like kjappe ting som de fleste andre tøffinger gjør, men jeg spiller ting av yngwie, men vai blir for mye...

men jeg skal være ærlig å si at jeg bare har hørt metal fatigue av holdsworth.

Spill en sang av Michael Romeo da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vai har faen meg bedre teknikk allle de gutta der....

Lejs, du har en egen evne til å komme med grunnløse påstander daglig. Visst er det moro for oss andre som vet bedre, men for din egen skyld vil jeg anbefale at du gjør litt research neste gang du bestemmer deg for å berike forumet med en av dine kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lejs, du har en egen evne til å komme med grunnløse påstander daglig. Visst er det moro for oss andre som vet bedre, men for din egen skyld vil jeg anbefale at du gjør litt research neste gang du bestemmer deg for å berike forumet med en av dine kommentarer.

Jeg liker måten du former setningene dine på :)

Anyways, bare fordi Vai er litt mer PR-kåt enn de andre betyr det ikke at han er bedre enn dem - det betyr at han er litt mer berømt, at flere folk har hørt om han. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør faren eller moren din om de vet hvem vai er..... NEI..... når jeg var mindre mente jeg clapton var best da så. og han er 10000 ganger mer kjent

10.000 ganger mer kjent? Mener du at ettersom Vai har solgt langt over 1.000.000 eksemplarer av PAW, så har Clapton solgt 10.000 eksemplarer av sitt mestselgende? Eller... Mener du at de som hørte på musikk på 80-tallet ikke fikk med seg at det fantes en gitarist med navn Steve Vai? Eller... Har du aldri vært på Steve Vai konsert og sett hvor gamle folk som dukker opp der for å se sin gamle helt? Mange fedre og mødre vet nok utrolig godt hvem Steve Vai er, på samme måte vet veldig mange ikke hvem han er.

"Han er 10000 ganger mer kjent". Nok et ugjennomtenkt utsagn? Ønsker du en utvidet tabbekvote?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.