Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verste cover-låt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Tjoho...da er jeg tilbake igjen. Artig å begynne å skrive her igjen.

Hmm... Noe av de verste coverlåtene jeg har hørt tror jeg er en tecnoversjon av Welcome to the jungle, Sheryl Crowe(elelr hvordan det staves) sin versjon av Sweet child of mine.

Muligens også Avril Lavigne - Knocking on heavens door.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

CoB sin versjon av oops! I did it again.

jess

dritt + dritt = dritt

skal man covre en dårlig sang med ett litt bra band så kan det sjelden gå bra

Sangen er ikke så verst, det er bare originalartisten som ikke holder mål.

Sjekk ut Dweezil og Ahmet Zappas versjon av 'Hit Me Baby One More Time'. Den eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns The Braids sin versjon av Bohemian Rhapsody er minst like ille som Scissor Sisters' versjon av Comf. Numb. Jeg syns Scissor Sisters er ganske OK, selv om Confortably Numb vel er den verste låta jeg har hørt av dem.

Ellers så har jeg et helt album med elektroniske coverlåter (såkalte remixes) av Guns N' Roses, Appetite for Reconstruction. Godeste Tracii Guns (L.A. Guns har overdubbet gitarer), og den plata suger skikkelig dynge. STYR UNNA! I Guns N' Roses-sammenheng er jo Sheryl Crow sin versjon av Sweet Child skikkelig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake versions

One version of the song circulating on the Internet is a supposed "reggae remix" by Jimi Hendrix. In fact, Hendrix died a year before the song was released. Even if he were alive, it is unlikely that he would have made such a track. The actual song that is generally circulated around is a cover of "Stairway to Heaven" by Frank Zappa at one of his last live shows.

Det stemmer nok ikke helt nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.