Web Analytics
Jump to content

Litt retro slide gitar fra meg

Dansken
 Share

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By asgeiro
      Hei! (Håper dette var riktig sted)
      Har fått det for meg å lære slidegitar, kjøpt gitar til det og gjort at strengene er høyere fra halsen. Suverent.
      Men da er det store spørsmålet, hvilken tuning? Ein kjapp tur på YouTube ser eg at det beste, og mest vanlige, er åpen E. Det samme er åpen C. Også åpen G er best/vanligst . Og åpen D. Og vanlig tuning. Så eg er lettere forvirra.
      Går i bluesrock, singer/songwriter for det meste her. Jason Isbell, Samantha Fish, Larkin Poe. Jo og Chris Rea. Veldig lyst til å få Shake Your Money Maker til å sitte.

Sånn for den type musikk, hvilken tuning anbefaler dere? Og vet dere om sider på nettet eller youtubekanaler som kan anbefales i den tuningen?

Takker på forhånd
      Asgeir
    • By psychotropic
      Trommis søkes til band i Oslo. Stikkord er instrumentalmusikk, postrock, spacerock og jazz/eksperimentell rock. Ingen krav til veldig høye tekniske ferdigheter, men det grunnleggende bør sitte, samt improvisasjon (også over skeive taktarter, feks. fra østeuropa, midtøsten etc.) Bare ta kontakt hvis det er noen spørsmål.
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.