Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Yamaha Revstar Rs 620


Tarzan

Anbefalte innlegg

1 time siden, mislykketmusikant skrev:

overrasket? yamaha er fete ting, når man kommer over entry-level greiene deres.

Indeed. Er selv stor fan av NS-serien av høyttalere til hjemmebruk, selv om de er "rimelige". Nøytrale, no nonsense og en fantastisk byggekvalitet. Jeg har i grunnen ikke vært borti noe fra Yamaha som har vært under par når det gjelder opplevd kvalitet.

Jeg hadde forresten gleden av å besudle en SG2000 med mine leverpostei/potetgull/bacon/peanøttsmør-fingre et halvt års tid for unevnelige mange år siden. Fantastisk instrument, men den veide jo like mye som et velfylt kjøleskap.

Pacifica-serien fra Yamaha er for eksempel mye bængfårdebøkks spør du meg. Men det gjør jo ingen. Svarer allikevel, jeg.

Endret av Gubbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mislykketmusikant skrev:

overrasket? yamaha er fete ting, når man kommer over entry-level greiene deres.

Har jo forstått at det er bra greier, men litt overrasket over hvor bra egentlig. Uten å direkte sammenligne med andre brands i fare for å bli hengt 🤫 Så virker kvaliteten å være i samme gate som langt dyrere gitarer. 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pacifica 611 er en nydelig gitar, med det perfekte pickupsetupet. humbucker i bro, og p90 i hals. nydelig gitar. spesielt den med fast bro.

henger en sg2000 til salgs her i bergen (på hagstrøm/4sound). har vært svært nær å slå til på den flere ganger. nydelig gitar. brukte ikke santana en slik i flere år, før han gikk over til prs?

sg 3000 er drømmegitaren min, om jeg noensinne kommer over den til en overkommelig pris. men de er ikke akkurat vanlige. sjekk denne perfekte gitaren:

https://www.youtube.com/watch?v=_Elmh5Y_ndg

 

har likt alle revstar-gitarene jeg har prøvd. synes de har god balanse (vektmessig) også. personlig foretrekker jeg modellene til yamaha over det meste gibson har kommet med. min erfaring er også at yamaha har suverent kundeservice. aldri noe tull.

vet veldig lite om trommer, men når det gjelder tangenter, er yamaha nydelige ting (også her når man kommer over entry level - nivået). testet et yamaha cp4 stage piano her om dagen. nydelige, nydelige ting.

Endret av mislykketmusikant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.