Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Samtlige mennesker på den spanske øya Formentera!


PerA

Anbefalte innlegg

det som er show er jo at de kommenterte at gitarspillet ikke var så fett. objektivitet på høyt plan. vet man ikke hvem det er ' date=' er man objektiv.

syns det var fett..

er ikke no sånn voldsomt pink floyd fan , men hadde vel satt meg ned å hørt på om han satt på lokale baren å spilte en trall...

[/quote']

Nå er det jo et faktum at Dave ikke alltid gjør seg mutters alene, utenfor sitt vante element. Og spilte de Flamenco ellernoe, så greide vel ikke han å henge med. :lol:

Og som vi alle vet, så er det de som uttrykker seg hardest mulig som blir sitert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , da er det jo ikke no å anmelde dem for ..

selvom det var etter live8 konserten så er det LANGT fra alle som vet hva pink floyd er ... syns ikke det var så skandale jeg...

kanskje jeg har slått meg i hodet, men syns ikke det var så ille..

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel ikke kjent han igjen jeg heller. Og tviler på at solo-session med gilmoure er så mye å trakte etter.

Men pink floyd har vanvittig mye bra....særlig Shine on you crazy diamonds, som er et mesterverk av de sjeldne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel ikke kjent han igjen jeg heller. Og tviler på at solo-session med gilmoure er så mye å trakte etter.

Men pink floyd har vanvittig mye bra....særlig Shine on you crazy diamonds' date=' som er et mesterverk av de sjeldne....[/quote']

*host* :wink:

Solo-session med Dave kan være moro, det. Kommer litt an på sjangeren. Hvis man ser på ekstramaterialet på "In Concert"-DVDen hans, er det litt småsnacks, bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens spanjolr! :twisted: :evil:

jaja her i nice var det et band som spelte PF coverlaater!!!|

De soog men det var goyyy! :lol::D

PS jeg s[ mike stern i gaar :) paaa jazzfestivalren i nice i frankrike!| eller kke bare stern men steps ahead ogsaa!

|Ogsa prata jeg med han etterpaa han hang rundt der 8)

han vaer dritthyggelig!

PS: Sorry for skrivinga er i france! de er fattig paa pc tastatur paa denne kaffeeen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vel, gutta, jeg kan herved skilte med følgende:

Det var IKKE David Gilmour som spilte under nevnte hendelse!

Det var nemlig bassistkollega og venn Guy Pratt. Pratt kom fra et lite tequilaparty og hørte et band spile Wish You Were Here. I en lettere beruset tilstand rappet han bassen (som var en fretless) fra bassisten og spilte, i følge ham selv, helt forjævlig.

Grunnen til at Dave ble blandet inn var at han var sammed med Pratt på øya på ferie.

Les intervjuet med Pratt her: http://www.brain-damage.co.uk/interviews/guy.html

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.