Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Shawn Lane Improv


leo

Anbefalte innlegg

Fant et Lane backingtrack her forleden og tok et par take nå i kveld.

Har lovet meg selv at jeg skal komponere en solo snart, men det ser ut til å ta tid, så da får dere ta til takke med improvisasjon.

Tatt på et take og fritt for reverb :P (bare litt delay på)

Kom med litt kritikk nå da ;)

http://64.124.20.70/connX/02/04/freemp3/le...+laneimprov.mp3

Hvis ikke den funker så se på:

http://www.soundclick.com/bands/8/leo1_music.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo du er the shit.. ingen tvil :wink:

Du har forsåvdit begynt å bevege deg mer og mer inn i shredde-land, noe jeg ikke ser noe negativt i. Jeg digger tempoet i spillingen din i dette klippet. Du er veldig frempå, noe som passe tracket og som er tøft å høre på.

har ikke noe annet å si enn at jeg ønsker å komme opp på ditt niveu en gang i tiden 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom spilling!

Er kanskje frekt av meg å anta, men det høres ikke ut som du har helt kontroll på hva du spiller. I og med at du ikke bruker de tonene som er særegne for modusen du spiller i, hvis du forstår. :) Men fin spilling. Skriv ned den tappinga, og spill den inn litt mindre Johan, så blir det toppers! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FInt spilt.

Ganske unøyaktig i de skalaløpa virker det som, men pytt sann pål.

Ellers synes jeg det er en dårlig ide å bevege seg mer inn i shreddeland. Du er en musikalsk fyr, bruk heller evnene dine på jazz :wink: Lær deg i alle fall basicen innenfor jazz, lær licksa og teorien. Så kommer du til å spille kulere over hele linja :wink:

Neida, gjør som du vil, men dette var selvsagt imponerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom spilling!

Er kanskje frekt av meg å anta' date=' men det høres ikke ut som du har helt kontroll på hva du spiller. I og med at du ikke bruker de tonene som er særegne for modusen du spiller i, hvis du forstår. :) Men fin spilling. Skriv ned den tappinga, og spill den inn litt mindre Johan, så blir det toppers! :D[/quote']

Har for det meste full kontroll på det jeg spiller her, og jeg har kontroll på den tappedelen hvis det var den du mente :twisted:

Men er ganske unøyaktig i de skalaløpene... Skal jobbe litt med det.

Ellers takk for tilbakemld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.