Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Hei

Ny mann på forumet.

Har kommet over ett kabinett som heter 2053, i denne sitter det 1 stk 12tommer element i.

2054 har 1stk 15tommer.

Disse ble bare produsert i 73-74,såvidt jeg kan se.

Noen som vet noe mere om denne/disse?

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Audun
      Legger ut noen bilder av mine redskaper for moro skyld. Ikke så veldig fancy, men det gjør jobben og vel så det!
      Gitarer:
      Gibson Customshop Les Paul R-8 VOS 2006 mod. (RS-Kit, mapleflame mod, TonePros bru og tailpiece)
      DSC_6292
      Gibson Customshop1960 Les Paul Special VOS 2006 mod. (RS-kit, TonePros locking studs, Grover tuners)

Gibson ES-335 2013 mod. RS-kit, ettermontert Bigsby, og planlegger ABR-1 bridge conversion.

Gibson USA Explorer  2005 mod, (Cream T '61 Custom '61 pickups, CTS 500k pots og Emerson cap)

Fender American Standard Stratocaster HSS Shawbucker 2015 mod. (Gotoh 510T-FE1 tremolo)

Fender Telecaster am. std 1995 mod. (CS Twisted Tele i neck og CS Broadcaster i bridge. 4-veis switch og fasevender)

Fender Stratocaster Jimmie Vaughan 2005 mod. (RS-kit og ny 'aget' plast + mint brett)

Fender Telecaster Baja (Pågående Micawber-mod. RS Kit, Fender CS Nocaster i bru, GFS Humbucker i hals. Brass sadler.)

Greco 'Grecobird' Firebird-kopi - ca. mid. '80.  Faber aluminium tailpiece og bru med brass sadler.

Epiphone Ltd. Ed. Korina Flying-V 2016 mod. CTS pots og Tonerider pickups.

Larrivee D-03 Mahogny

Yamaha 12'er

Ibanez Performance - noen og '80

Amper:
      1969 Fender Super Reverb. (Blackface krets.)

Ceria Tone JTM 45. Eidebygd kab m/ Greenbacks:

1983 Marshall JCM 800 2205 m/ 1987 Marshall Silver Jubilee kab - Celestion V30

KMD GV100 head (uten bilde)
      Effektbrett: TC Electronics Polytune tuner, Boss Wah, Der Screamer TS-9/808 klone satt sammen og moddet av kristoffereide her på forumet, Tonebone Trimode, T-Rex Comp Nova, Fulltone Fatboost-3, Boss Re-20 Space Echo og mottaker for Line 6 Relay G-30. Montert på T-Rex ToneTrunk brett.

• Av Gmal
      Hei folkens. Min JCM 800 2203 er syk, og trenger hjelp av en proff. Jeg holder til i Skien,
      men er forsåvidt mobil innenfor et ganske stort område. Hvilken reparatør anbefaler dere?

• Av Jostein Olsen
      Selger en Ibanez 2375 fra tidlig 70-tall. Pre-lawsuit Les Paul Recording kopi. I god stand, med noen få bruksmerker. Tar gjerne imot kommentarer eller fakta om denne også. Flere bilder kan sendes på forespørsel. 
      pris rundt 8000,- gi bud. 

• Av Affen
      Boss CS1 made in Japan i 1981. Gjort en "more volume" mod på denne. AC uttaket er løst, men fungerer utmerket. Åpen for evt bytter, blant annet interressert i  TC Electronics Flashback (ikke mini), DOD Bifet Boost, Xotic EP booster, expression pedal, Joyo PXL 8, Digitech Mosaic, Boss CH1, Digitech Whammy, EHX Cock Fight, T Rex Mudhoney, Behringer Vintage Tube Monster, EXH Flatiron, EHX Green Russian Bigmuff, EHX Ram`s Head Bigmuff, EHX Triangle Bigmuff, MXR Distortion Plus, ProCo Rat, MXR EP 101, Xvive E1 Echoman,
      Pris: 650,- 

• Av Threechords
      Noen som sitter på ett slikt og vil selge? Jeg har ett strøkent Orange PPC 212 closed back kabinett (orange farge) som evt kan byttes i.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.