Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger bandlogo (Hypoxic)


ErlendB

Anbefalte innlegg

Hei!

(Usikker på hvor jeg skulle legge denne. Moderator får flytte til egnet emne hvis det blir feil)

Bandet mitt har skiftet navn og vi mangler logo. Bandet heter Hypoxic. Lurer på om det er noen der ute i forumet som kan lage logoer eller kjenner noen som kan. 

Logoen som ønskes er type thrash metal, kun skrift. Har laget et kollasj med referanser hvis noen eventuelt har lyst til å prøve seg pro bono.

Hvis noen her med dette profesjonelt eller kjenner noen som gjør det og ønsker betaling kan vi diskutere dette :)

 

Reference logos.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne tipse om å bruke freelancer.com. 

Du legger ut prosjektet med en pris. Dess høyere pris dess mer forslag får du inn. Til en logo til en nettside fikk jeg inn 87 forslag til logo i løpet av noen timer. Det var til en forhåndspris på 100 dollar. Du kan jo prøve med en lavere pris. Man forhåndsbetaler beløpet til freelancer, og designeren får først pengene når du er fornøyd med resultatet.

Det er veldig viktig at du beskriver så godt som mulig logoen du vil ha, og det ser jo ut som du vet hva du trenger. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ErlendB skrev:

Takker for svar, begge to! En i bandet skal forsøke å lage logo, så går det vel an at noen på feks freelancer eller fiverr kan bruke det som referanse til å gjøre det proft. 

Absolutt. Jeg må bare si at jeg ble flau over hvor mange bidrag jeg fikk.

Det forventes at man skal gi tilbakemelding osv på bidrag man får, og etterhvert kan det bli veldig arbeidssomt å følge opp alle bidragene, og om man turner ned et bidrag kommer de ofte opp med et nytt ett, så derfor er det et bra utgangspunkt å ha et bilde i hodet av hva man forventer. Kanskje beskrive hvilken font man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.