Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Solid gitarkasse til fly som ikke veier et tonn?


Sorg

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om solide gitarkasser som man kan sende som spesialbagasje? Det er ikke så ofte jeg flyr med gitaren og som regel får jeg den med som håndbagasje. Skal riktignok en tur med Norwegian til USA og vet de kan være strenge... Ønsker en solid kasse som det også er mulig å bære, dvs som ikke veier altfor mye. 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sorg skrev:

Hvor har du kjøpt disse, noen i Oslo som har inne?

4Sound eller Gitarhuset har kanskje? Den ene fikk jeg den lokale 4Sound til å bestille inn, den andre kjøpte jeg på en annen norsk nettbutikk, men husker ikke navnet på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to stk Hiscox gjennom Vintage Gitar, god pris fikset de også. De bestiller opp avhengig av modell, fikk den siste etter et par dager.

On a side note; kjøpte en annen brukt Hiscox kasse på finn.no som visstnok var i ok stand da den ble sendt med posten, da den kom frem var den helt knust. Vet ikke om det var gammel og skjør plast eller hva som var årsaken - de andre jeg har er dønn solide. Moralen er vel å kjøpe nytt - just sayin'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.