Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva synes dere om denne?


Peri

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sunburst selvsagt! :wink:

Sikkert bra med Sadowsky, men kanskje litt overprisa. Synes spesielt at Metromodellene virke ein smule dyre. Disse skal jo liksom være den "billige" utgaven av Sadowsky USA modellene.

Men eg bør kanskje ikke snakke, eg så har ein like dyr MTD 535 USA bass! :P

Men har en følelse av jeg fikk mer for pengene ved anskaffelsen av MTD bassen. Vurderte selv Sadowsky, men MTD vant altså til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Egentlig var jeg ute etter denne:

http://www.sadowsky.com/pages/pop_up/metro...o_view/rv4.html

Liker bedre finishen, samt at jeg tror rosewood er litt varmere. Men den kommer ikke inn før om ganske lenge, og jeg har lyst på ny bass nå:)

Har også hørt at det er lettere å få ash/maple varm enn det er å få alder/rosewood crisp.

Når det gjelder pris, tror jeg du tar feil. Metro-serien er akkurat like bra som new yorkerne - det har jeg hørt veldig mange si. Husk at de bruker samme delene og treverket. Den største forskjellen er at man ikke kan custom-bestille detaljene på metro, samt at de er skrudd sammen i japan. Men japsene kan skru minst like bra som amerikanerne, så det står ikke på det.

Har jo bare hørt bra om Tobias, men det er ikke helt meg...Foretrekker jazzbassgreia jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Egentlig var jeg ute etter denne:

http://www.sadowsky.com/pages/pop_up/metro...o_view/rv4.html

Liker bedre finishen, samt at jeg tror rosewood er litt varmere. Men den kommer ikke inn før om ganske lenge, og jeg har lyst på ny bass nå:)  

Har også hørt at det er lettere å få ash/maple varm enn det er å få alder/rosewood crisp.  

Når det gjelder pris, tror jeg du tar feil. Metro-serien er akkurat like bra som new yorkerne - det har jeg hørt veldig mange si. Husk at de bruker samme delene og treverket. Den største forskjellen er at man ikke kan custom-bestille detaljene på metro, samt at de er skrudd sammen i japan.  Men japsene kan skru minst like bra som amerikanerne, så det står ikke på det.  

Har jo bare hørt bra om Tobias, men det er ikke helt meg...Foretrekker jazzbassgreia jeg:)

Metroene er faktisk litt mer fullsize enn New Yorkerne faktisk, etter det jeg har hørt. de japanske er minst like gode som de amerikanske. men gå for Sadowsky bassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke flying V er så veldig aktuelt for meg, hehe. Ser ikke for meg selv på jazzgigg eller korjobb med det, lissom:D

Kjedelig? Gjerne for meg, men er ikke så mye annet enn jazzbass som er aktuelt, altså. Har gått litt bort fra "møbelbasser" rent identitetsmessig.

Når det gjelder prisen, er jo ikke den så gal. En metro koster omtrent like mye ferdig importert som en Fender Deluxe. Og det er jo en KJENT sak at sadowskyene holder en helt annen standard hva kvalitet angår. Hvilken lyd man liker best, er imidlertid inviduelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.