Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jon Henrik goes blues, oppdatert 13. juli


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du forresten brukt kamera for å ta opp videoen?

Nei han har sikkert brukt en barbermaskin eller noe sånt...

????

Jævla idiot. Men fy faen så morsom du var.

Det jeg egentlig skule skrive var om han hadde brukt ev webkamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten brukt kamera for å ta opp videoen?

Nei han har sikkert brukt en barbermaskin eller noe sånt...

????

Jævla [sensurert]. Men fy faen så morsom du var.

Det jeg egentlig skule skrive var om han hadde brukt ev webkamera.

Han var faktisk litt morsom. Jeg lo.

On-topic:

Jon Henrik, du er flink, men jeg synes ikke du viser det her. Ble bare en slik gjennomsnittlig rolig bluessolo uten noe spesielt godt tonevalg. Jeg så fram til litt shredding på slutten, men det kom ikke. Du må jo spille fort når du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns selv klippet ble møkk etter å ha hørt på et par ganger nå. Tonevalget er hore, med unntak av licket rundt 00:25-00:40, som forøvrig er lånt.

Æsj. Spiller inn ett nytt når jeg får skikkelig opptaksutstyr.

Dette sugde balle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Henrik, du er flink, men jeg synes ikke du viser det her. Ble bare en slik gjennomsnittlig rolig bluessolo uten noe spesielt godt tonevalg. Jeg så fram til litt shredding på slutten, men det kom ikke. Du må jo spille fort når du kan.

Du står herved på min idiot-liste. Hva i all verden mente du med det du sa? Du må jo spille fort når du kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns selv klippet ble møkk etter å ha hørt på et par ganger nå. Tonevalget er [sensurert], med unntak av licket rundt 00:25-00:40, som forøvrig er lånt.

Æsj. Spiller inn ett nytt når jeg får skikkelig opptaksutstyr.

Dette sugde balle.

Gleder meg til nytt opptak:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Henrik, du er flink, men jeg synes ikke du viser det her. Ble bare en slik gjennomsnittlig rolig bluessolo uten noe spesielt godt tonevalg. Jeg så fram til litt shredding på slutten, men det kom ikke. Du må jo spille fort når du kan.

Du står herved på min [sensurert]-liste. Hva i all verden mente du med det du sa? Du må jo spille fort når du kan?

Ånei, jeg er på leo's [sensurert]-liste. Stakar meg.

Jeg mener ganske enkelt at gitarsoloer skal inneholde litt fart, ellers blir det kjedelig (men noen unntak). Og når en som faktisk klarer å spille fort, legger ut et klipp uten fart, blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra spilt. Eneste jeg har hørt om din spilling så jeg kan ikke uttale meg så mye om det.

Angående det med fart. Jeg synes ikke at blues-soloer skal innholde så mye fart. Kansje noen kule licks av og til, men ikke mye mer.

Prøver og spille blues som min bror sa man skulle spille: "Blues skal gå an å synge". Da passer det seg ikke med shred i blues.

PS.

Alle hiver seg jo på bluesbølgen. Jeg må få se og spilt inn noe selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Henrik, du er flink, men jeg synes ikke du viser det her. Ble bare en slik gjennomsnittlig rolig bluessolo uten noe spesielt godt tonevalg. Jeg så fram til litt shredding på slutten, men det kom ikke. Du må jo spille fort når du kan.

Du står herved på min [sensurert]-liste. Hva i all verden mente du med det du sa? Du må jo spille fort når du kan?

Ånei, jeg er på leo's [sensurert]-liste. Stakar meg.

Jeg mener ganske enkelt at gitarsoloer skal inneholde litt fart, ellers blir det kjedelig (men noen unntak). Og når en som faktisk klarer å spille fort, legger ut et klipp uten fart, blir jeg skuffet.

Mmmh... Dagens blues har altfor lite shredding i seg! Det blir så utrolig kjedelig når man ikke spiller fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Henrik, du er flink, men jeg synes ikke du viser det her. Ble bare en slik gjennomsnittlig rolig bluessolo uten noe spesielt godt tonevalg. Jeg så fram til litt shredding på slutten, men det kom ikke. Du må jo spille fort når du kan.

Du står herved på min [sensurert]-liste. Hva i all verden mente du med det du sa? Du må jo spille fort når du kan?

Ånei, jeg er på leo's [sensurert]-liste. Stakar meg.

Jeg mener ganske enkelt at gitarsoloer skal inneholde litt fart, ellers blir det kjedelig (men noen unntak). Og når en som faktisk klarer å spille fort, legger ut et klipp uten fart, blir jeg skuffet.

Mmmh... Dagens blues har altfor lite shredding i seg! Det blir så utrolig kjedelig når man ikke spiller fort!

shredding er stykt, bare i noen musikk stiler passer shredding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har god lyd og kontroll, og det er IKKE pga. ampen (som en fyr mente), men pga. fingrene. Gjør ikke noe for min del at det ikke er en foss med 16-dels noter. Du viser med dette klippet at du kan spille.

Vet ikke om det bare er tilfeldigheter, men det licket rundt 1:00 kjente jeg igjen fra den Ibanez promotion videoen med Timmons, Vai og Gilbert. Noe du har planka fra Vai soloen der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.