Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innkjøp av ny el gitar


Etabeta

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

7000-8000 er vel realistisk pris på American Standard . En sjelden gang dukker det opp USA Strat highway 1 og Special til litt under dette , men de er billigere modeller . Er faktisk mulig å kjøpe en Gibson LP Studio og en USA Strat til bær 10k .......Eller kjøpe en bra Mex Fender Strat/Tele .

Jeg må vel få fingeren ut og sette sammen min Am Standard Strat som skal vekk.....virker som en del folk har penger på gang nå en måned fremover .

Skal prøve på det du sier. :) Har lyst på Gibson og Strat og en Tele. Huff!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Etabeta skrev:

Har sett litt på Fender American Standard. Det ligg ute en del mellom 8-10k. Ligg en ute til 7000kr. Er dem overpriset da? Hva slags pris ligg Fender standard før sån realistisk sett. Kan da hende jeg klare å kjøpe en Telecaster også. Akuratt nå har jeg bare en Taylor akustisk gitar til di som lurte. 

Seriøst---kjøp Nash-/MJT-stratten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå til. For ti tusen bør du kunne finne både strat og tele.

 

Ikke kast bort penger på lakk og pynt. Kjør workingman's axe. Telecasteren til Brent Mason er dekket av et tjukt lag grå primerlakk fra bil. Det var den billigste USA Tele han fant (brukt) i butikken i 1980. Perlemor og bird inlays kan du kjøpe når du fyller femti. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Hva farge og type hals ? HSS eller SSS ? Hardcase ? Får du prøvd den ?

Nei skal prøve den imorgen. Kroppen er rød og hvit. HSS. Hals lønn, moderne c-form. Gripebrett palisander. Kommer med hardcase.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.