Web Analytics
Jump to content

Nytt medlem, helt fersk..

TinaR
 Share

Recommended Posts

Hei! Etter en stund med sniking her inne, registrerte jeg med omsider! Etter å ha siklet på elektrisk gitar lenge, kjøpte jeg omsider en på mandag. Valget falt på en Squier Affinity Strat pakke, grei start for en som aldri har prøvd gitar før tenker jeg. Jeg er da ei jente på snart 29,med forkjærlighet for rock og MJ. Det er dessverre ingen som tilbyr undervisning her jeg bor, så jeg prøver å lære meg basics via YouTube og andre kanaler. Sliter litt med det meste for å si det mildt. Får håpe det kommer seg med tiden :) 

• Like 2

Hei hå! 

Det kan jo hende at disse tingene som reklameres for på youtube også har noe for seg for en glad nybegynner! :) Jeg tenker da på Yousician. Verdt å sjekke ut ihvertfall, YT kan være en jungel av tull før du finner noe som funker. 

• Like 1

8 minutes ago, lokmund said:

Hei hå! 

Det kan jo hende at disse tingene som reklameres for på youtube også har noe for seg for en glad nybegynner! :) Jeg tenker da på Yousician. Verdt å sjekke ut ihvertfall, YT kan være en jungel av tull før du finner noe som funker. 

Jeg har sett den reklamen ja ☺️ har begynt å kikke litt på Justinguitar nå,  da jeg ser han anbefales hyppig her inne ☺️

• Like 1