Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt medlem, helt fersk..


TinaR

Anbefalte innlegg

Hei! Etter en stund med sniking her inne, registrerte jeg med omsider! Etter å ha siklet på elektrisk gitar lenge, kjøpte jeg omsider en på mandag. Valget falt på en Squier Affinity Strat pakke, grei start for en som aldri har prøvd gitar før tenker jeg. Jeg er da ei jente på snart 29,med forkjærlighet for rock og MJ. Det er dessverre ingen som tilbyr undervisning her jeg bor, så jeg prøver å lære meg basics via YouTube og andre kanaler. Sliter litt med det meste for å si det mildt. Får håpe det kommer seg med tiden :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå! 

Det kan jo hende at disse tingene som reklameres for på youtube også har noe for seg for en glad nybegynner! :) Jeg tenker da på Yousician. Verdt å sjekke ut ihvertfall, YT kan være en jungel av tull før du finner noe som funker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, lokmund said:

Hei hå! 

Det kan jo hende at disse tingene som reklameres for på youtube også har noe for seg for en glad nybegynner! :) Jeg tenker da på Yousician. Verdt å sjekke ut ihvertfall, YT kan være en jungel av tull før du finner noe som funker. 

Jeg har sett den reklamen ja ☺️ har begynt å kikke litt på Justinguitar nå,  da jeg ser han anbefales hyppig her inne ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.