Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny elgitar


Dutte

Anbefalte innlegg

Sett i forhold til musikken TS lister opp , så er ikke "shred gitarer" aktuelt .

Et annet dilemma her : Jeg har merket meg at "Fender Strat" gitarister som har primært spilt på slike har ofte vanskelig for å føle seg hjemme på andre " ikke Strat " gitarer . Gibson LP og Strat er ( for meg i hvert fall) veldig forskjellige typer gitar å spille på i tillegg til  lyden .

Jeg har aldri klart å "like" en Fender . Har kjenninger som syns det samme .

Kan bruke Gibson - Jackson/Charvel - Ibanez- ESP Japan, Kramer-Peavey usa etc. , men Fender funker bare ikke .

At YJM takler å spille slik han gjør på en Strat er for meg nærmest uforståelig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Sett i forhold til musikken TS lister opp , så er ikke "shred gitarer" aktuelt .

Et annet dilemma her : Jeg har merket meg at "Fender Strat" gitarister som har primært spilt på slike har ofte vanskelig for å føle seg hjemme på andre " ikke Strat " gitarer . Gibson LP og Strat er ( for meg i hvert fall) veldig forskjellige typer gitar å spille på i tillegg til  lyden .

Jeg har aldri klart å "like" en Fender . Har kjenninger som syns det samme .

Kan bruke Gibson - Jackson/Charvel - Ibanez- ESP Japan, Kramer-Peavey usa etc. , men Fender funker bare ikke .

At YJM takler å spille slik han gjør på en Strat er for meg nærmest uforståelig .

En shred gitar kan brukes til det meste den :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.12.2016 at 17.00, Sugardaddy65 skrev:

Sett i forhold til musikken TS lister opp , så er ikke "shred gitarer" aktuelt .

Et annet dilemma her : Jeg har merket meg at "Fender Strat" gitarister som har primært spilt på slike har ofte vanskelig for å føle seg hjemme på andre " ikke Strat " gitarer . Gibson LP og Strat er ( for meg i hvert fall) veldig forskjellige typer gitar å spille på i tillegg til  lyden .

Jeg har aldri klart å "like" en Fender . Har kjenninger som syns det samme .

Kan bruke Gibson - Jackson/Charvel - Ibanez- ESP Japan, Kramer-Peavey usa etc. , men Fender funker bare ikke .

At YJM takler å spille slik han gjør på en Strat er for meg nærmest uforståelig .

Blidd frarådet av en meget god solo gitarvenn å han skjønner ikke hvorfor jeg vil ha gibson. Men han elsker stratocaster å kan ikke forstå hvordan gibsen er en gitar jeg vil ha. Men til slutt sa han att uansett hvordan gitar jeg velger så ville jeg velge rett.. Tror han har helt rett i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dutte skrev:

Blidd frarådet av en meget god solo gitarvenn å han skjønner ikke hvorfor jeg vil ha gibson. Men han elsker stratocaster å kan ikke forstå hvordan gibsen er en gitar jeg vil ha. Men til slutt sa han att uansett hvordan gitar jeg velger så ville jeg velge rett.. Tror han har helt rett i det. 

Tror jeg blir prøve en gibson.. Funker det ikke så funker det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.12.2016 at 1.10, OsamaFetLaden skrev:

Siden du både er i tvil og misliker utseendet råder jeg deg til å gi fan. Finn en modell du synes ser bra ut, og spør heller om råd da.

Har kjøpt sg så finner fort ut om det er lurt.. Er jo stratocaster gutt men hadde råd nå til å teste det ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
18 minutter siden, Dutte skrev:

Passer helt perfekt til mine fingre. Elsker å spille på den. Var over all forventning hvor bra den passer meg 1f600.png

 

1484051234700797827149.jpg

Ingenting er bedre enn det. Litt samme inntrykket jeg fikk med mitt første SG-kjøp (selv om den er solgt idag).

Grattis!

Endret av blaamann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.