Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Restegitar


Anbefalte innlegg

Alumitone pickup'ene låter bra - lite støy og god balanse , litt singlecoil-aktig klarhet . Mangler på godt og ondt særpreg ... 

Kjøpte dem billig på ebay for en del år tilbake og har prøvd dem på flere gitarer uten å ha funnet et permanent hjem til dem , kanskje de låter litt for "hi-fi"?

Stoptailen havnet der helt tilfeldig da jeg ikke gadd lete opp rett plasering på 335kopien min eller søke opp på nett :blush:

 

Endret av The Dude
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rottenikken skrev:

Gull bro og chrome resten. Skulle du ikke holde deg til bare en farge på hardware, kanskje... Fin farge forresten. 

pickupene er også gull , bare mindre "gullige" ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, germaniumkid skrev:

Hva er det med konseptet «restegitar» du ikke forstår rottenikken? 

 Kjapp innføring: 

Man tar det man har. 

Til RNs forsvar så uttalte The Dude lengre oppe at broen ble kjøpt inn til dette prosjektet:

"Har bestilt ny bro i gull da den orginale havnet på Jazz-gitar prosjektet , ferdig loddet pots/bryter/utgang samt deksel i stygg hudfarge . (tilsammen ca 150 spenn)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Naigewron skrev:

Til RNs forsvar så uttalte The Dude lengre oppe at broen ble kjøpt inn til dette prosjektet:

"Har bestilt ny bro i gull da den orginale havnet på Jazz-gitar prosjektet , ferdig loddet pots/bryter/utgang samt deksel i stygg hudfarge . (tilsammen ca 150 spenn)"

Oh shit. Jeg burde fullført: Man tar det man har og kjøper resten. Det ligger fortsatt i navnet, dessuten har trådstarter forklart at pickups faktisk er gull. Case closed. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, arneK skrev:

   Hvor mange prosjekter har du på loftet, er det der du spiller?  Artig prosjekt dette forresten.

Godt spørsmål , har egentlig mistet tellingen.

Gikk opp på loftet og fant fram de jeg har hjemme og danderte de utover. . .

P1030953.jpg

P1030956.jpg

 

I tilleg til disse har jeg 3  på øvingslokalet , 3 til utlån , en lefty på juniors rom samt en på jobb.

dvs sånn cirka 25:blush: Dette begynner jo å ligne en diagnose ( Hei , jeg heter TheDude og er byggoholiker/byggoman )

Bassgitarene får seg noen prøvekjøringer på øving og de jeg finner gig-verdige får være med på spilling ( noe som desverre er alt for sjelden )

Gitarene er mere for hjemmeklimpring på loft/stue for tiden .

Vurderer å bryne meg på litt fret-sliping , noen av disse kina-halsene trenger litt tilsyn for å betraktes som spillbare.

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, The Dude skrev:

Godt spørsmål , har egentlig mistet tellingen.

Gikk opp på loftet og fant fram de jeg har hjemme og danderte de utover. . .

P1030953.jpg

P1030956.jpg

 

I tilleg til disse har jeg 3  på øvingslokalet , 3 til utlån , en lefty på juniors rom samt en på jobb.

dvs sånn cirka 25:blush: Dette begynner jo å ligne en diagnose ( Hei , jeg heter TheDude og er byggoholiker/byggoman )

Bassgitarene får seg noen prøvekjøringer på øving og de jeg finner gig-verdige får være med på spilling ( noe som desverre er alt for sjelden )

Gitarene er mere for hjemmeklimpring på loft/stue for tiden .

Vurderer å bryne meg på litt fret-sliping , noen av disse kina-halsene trenger litt tilsyn for å betraktes som spillbare.

 

 

Bassene gjorde seg virkelig på golvet. De binder virkelig rommet sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.