Web Analytics
Jump to content

Pop-up reklame

börd
 Share

Recommended Posts

34 minutter siden, børd skrev:

Etter oppdatering av forum (siste halvår omtrent?) har jeg opplevd to/tre ganger med malplassert Pop-up reklame. Siste i går fra "Google" som tok meg til ekstern side uten mulighet til å stoppe det. 

Er dette meningen?

Fått samme driten ett par ganger. Den "google"-siden oser svindel på lang vei. 
Omtrent umulig å komme seg vekk fra igjen om den først har poppet opp. 

2 timer siden, børd skrev:

Etter oppdatering av forum (siste halvår omtrent?) har jeg opplevd to/tre ganger med malplassert Pop-up reklame. Siste i går fra "Google" som tok meg til ekstern side uten mulighet til å stoppe det. 

Er dette meningen?

Er dere 100% sikker på at dere har vært innlogget når dette har skjedd? 

4 minutter siden, Birk skrev:

Jeg antok at det var pga "annen nettaktivitet" at dette poppet opp.... men om flere har dette problemet, så er det vel noe virus greier, virker det som.

Som nevnt - det skal ikke kunne skje om dere er innlogget. Gjester får Google pop-up - som dere kan lese om her.

Det er mulig å ha det 100% reklamefritt her - http://forum.gitarnorge.no/store/ 

• Like 1

Har fått samme selv fra mobil. (Vet ikke om jeg var logget inn eller ikke, men jeg pleier jo være logget inn. Det er ikke en vanlig pop-up, men en ganske agressiv en, som er vanskelig å få bort uten å trykke på noe en ikke vil trykke på. (Nå har jeg alltid andre faner gående også da, men det har dukket opp i forbindelse med klikk her.