Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - LP Special


Pledrik

Anbefalte innlegg

Har alltid vært en skikkelig sucker for LP Special DC i TV yellow, og har lenge hatt en slik en i Faded. Enormt mye gitar for pengene, men har vært på utkikk etter en CS versjon i lang tid. Ikke lett å finne, og har gått glipp av et par stykker på målstreken. Da en forumitt fikk et akutt tilfelle av dårlig dømmekraft og la ut denne så hadde jeg ikke noe valg. Ramlet inn døren i går og ble med rett på øving, og gitaren er en skikkelig lekkerbisken. Husker ikke årstall i farten, men er vel da en Gibson CS 1960 Les Paul Special VOS Double Cut i TV yellow (lengste navnet noensinne??). Egentlig veldig lik min gamle faded, men litt tykkere hals og litt mer fokus på finish. Låter veldig, veldig bra, og er vel omtrent så lettspilt som en LP kan bli. Love it. 

IMG_4551.JPG 

IMG_4553.JPG

IMG_4555.JPG

IMG_4554.JPG

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Audun skrev:

Doublecut er tøft! Og CS-Specialene er veldig gromme gitarer! Har også hatt en USA Faded DC i Cherry. Den kunne ikke måle seg med CS-Specialen, men surt at min ikke er DC! :)

Jeg må jo være diplomatisk (skal selge den gamle), men kan vel trygt si at CSen er verdt diffen, ja:). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg endelig har kommet over savnet at Faded DC'en så må det jo komme en tråd som denne. Først bilder av en grisefet (gratulerer!) DC, ettefulgt av poster som nevner akkurat den gitaren jeg savner :P

Men ja. Strøken gitar! TV Yellow er pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.