Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kabinettbygger i Norge?


LTBR

Anbefalte innlegg

Er formålet at du skal spare penger, eller at du skal få et mer personlig kabinett? :)

Av erfaring så er det mye dyrere å få bygget et kabinett enn å kjøpe et ferdigbygget. Men jeg er ganske sikker på at mange her hadde tatt på seg oppdraget mot at du betaler for materiell og en sekser med pils, eventuelt en symbolsk sum for jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, www.dynamite.name skrev:

Ingen formål, betaler selvfølgelig det det er verdt ?Ser bare at sourmash ikke sender combokabinett til Norge. Vil ha et standard Marshall 2x12 kab som jeg kan montere min 1986 marshallklone i. 

Jeg bestilte fra swanson. Tok ca 3 mnd, og kostet det hvite ut av øyet. Men godt fornøyd nå. Bygger i Norge? Ingen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis formålet er å sette innmaten i toppen din over i et combo kab. så hvorfor ikke bare kjøpe en brukt og billig kombo (transistor) amp?

Personlig ser jeg ingen fordeler med kombo, bare ulemper: Transport, størrelse og vekt, rør som skrangler og "låst" kabinett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. mars 2016 at 9.28, Jostein Steinsland-Hauge skrev:

Hvis du finner nokon som bygger kabinett så gi meg ein lyd også, eg bygger en del forsterkere og det hadde vært topp å kunne kjøpe fra Norge... blir fort over 2000kr for bare ett headshell fra utlandet.

Bygger du kun for deg selv, eller på oppdrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26 March 2016 at 22.13, Jostein Steinsland-Hauge skrev:

Har gjort begge deler, det er jo ikkje huvedjobben min men nokre forsterkere har det blitt :-)

Jeg har en av forsterkerene Jostein har bygget, en klone av Matchless Spitfire, men med el34-rør i stedet for de vanlige el84. Den er blitt brukt til både innspilling, utspilling og hjemspilling, og jeg kan absolutt gå god for byggene hans. Super service yter han også, om noe ikke er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. mars 2016 at 22.13, Jostein Steinsland-Hauge skrev:

Har gjort begge deler, det er jo ikkje huvedjobben min men nokre forsterkere har det blitt :-)

Kult! Vurderer å få en klone bygget av Marshall jtm145 da de er umulig å få tak i...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.