Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har operert hendene her for senebetennelse?


Sorg

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt det selv, og har ikke planer om å få det heller. Men jeg kjenner en som går på skola mi, 2 klasse musikk, han fikk sene betennelse tilig dette skole året. Han fikk behandling, men det kom tilbake bare enda værre. Så han må gå igjen dette skole året pågrunn av at han stryker i nesten alle fag fordi han ikke kan skrive eller spille. Veldig synd for han er en sinnsykt go trommis, men da kommer han i klassa mi til neste år da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså han gikk til fysioterapaut, og det ble bra en liten stund, men så kom det tilbake. Nei han har ikke blitt opperert og jeg veit ikke om han har tenkt på det. Men har du prøvd å oppsøke fysioterapaut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså han gikk til fysioterapaut' date=' og det ble bra en liten stund, men så kom det tilbake. Nei han har ikke blitt opperert og jeg veit ikke om han har tenkt på det. Men har du prøvd å oppsøke fysioterapaut?[/quote']

jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sitter betennelsa? Har no dritt mellom tommel og pekefinger jeg når jeg spiller barrègrep, går aldri over virker som. Hatt i ca 1år nå, er latterlig svak i klypa der uten at det blir bedre. Klarer f.eks. ikke holde middagstallerkenen oppe med venstrehånda i det grepet mens jeg spiser i sofan, mens jeg ikke merker det med høyrehånda engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sitter betennelsa?  Har no dritt mellom tommel og pekefinger jeg når jeg spiller barrègrep, går aldri over virker som.  Hatt i ca 1år nå, er latterlig svak i klypa der uten at det blir bedre.  Klarer f.eks. ikke holde middagstallerkenen oppe med venstrehånda i det grepet mens jeg spiser i sofan, mens jeg ikke merker det med høyrehånda engang...
Har hatt samme problem selv, og hos meg skyldtes det bare en stiv nakke. Om du har en stiv nakke kan det ha mye å si for resten av kroppen faktisk. Kan få svakere syn, svakere armer og hender og mye mer. Om du har en stiv nakke kan det være det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk stiv nakke som bare juling! Hvor søkte du hjelp? Faren min er fysioterapeut, men innrømmer selv at han tar litt lett på slekt og venner, det er visstnok et problem for folk i den bransjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster vel en 300 kr pr time tror jeg. Tok vel en 3 kvarters tid' date=' med pjatting og alt. Merka forskjell etter dag 1.[/quote']

Fikk du noen anbefalt, eller gikk du mer på måfå, dvs. gule sider eller liknende? Har tenkt å få meg litt akupunktur selv, da senebetennelsen min ikke er spesielt lysten på å slippe taket, men vil forsikre meg om at jeg får en behandler som er så kompetent som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster vel en 300 kr pr time tror jeg. Tok vel en 3 kvarters tid' date=' med pjatting og alt. Merka forskjell etter dag 1.[/quote']

Fikk du noen anbefalt' date=' eller gikk du mer på måfå, dvs. gule sider eller liknende? Har tenkt å få meg litt akupunktur selv, da senebetennelsen min ikke er spesielt lysten på å slippe taket, men vil forsikre meg om at jeg får en behandler som er så kompetent som mulig.[/quote']

Finnes det i det hele tatt "eksperter" på senebetennelse? Og hvor kan en få diagnostisert det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.