Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Chatten


Mortenolb

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
6 timer siden, Aphelion skrev:

@Kjell Iver: Får du gjort noe med at det kun er 9 linjer om gangen i chatten? Hadde blitt mer oversiktlig om man kunne se mer på en gang :)

Jeg redigerte litt på det nå - slik at antallet kanskje ble 13. Gi beskjed om det ble for tett..

Endret noe annet småtteri - og la inn følgende regler som man må godkjenne for å entre rommet

Sitat

Selv om denne chatten er en del av forumet, kan ikke vi som driver det følge med her hele tiden. 

Vi oppfordrer til vanlig folkeskikk her også, og reglene som gjelder på forumet gjelder også i chatten. Overtramp eller misbruk av chattetjenesten vil medføre utestengelse fra chatten.

Det er åpnet for private samtaler også. Klikk på navnet på vedkommende du vil snakke privat med.

Gitarnorge - Admin

En ting som irriterer meg - og kanskje fler med meg er de lydene som er valgt for tasting - når folk kommer inn i rommet osv. Om noen av dere gidder å lete opp eller lage noen humane pittesmå mp3 filer så kan vi teste det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.