Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Behringer gitar


arneK

Anbefalte innlegg

Jeg satte i stand en en gang, til greit spillbar stand. Det var en del jobb, og kun et eksperiment. Ikke verdt tiden det endte opp med. Rimelige ibanezgitarer, derimot, der kan man få noe kurant ut av tiden som går med.

Jeg hadde ikke brukt deler av Behringergitaren til noe som skal bli brukbart. Etter noen timers pusling kan det bli noe som kan være ok for en nybegynner med dårlig råd, men ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett heller inn en annonse her, evt. sjekk Guitarfetish. Da har du i det minste deler som er "over lista" til hva det er noen vits i å bruke, og du slipper å irritere deg når du holder på.

Behringer lager en del bra saker og en del ting som ikke er like bra, og de gitarene er nok med i gruppen "ting som ikke er like bra".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slettet noen innlegg. Intern humor er ikke alltid like greit, det avhenger av hvem det går ut over. Ingen stor sak, men jeg endte opp med å fjerne.

Skal man spøke med hverandre, er det kanskje lurt at man er sikker på at begge parter skjønner at det er godmodig erting, og at begge deltar i tråden.

Moderatorinnlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.