Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Orange AD30 HTC brukere?


Anbefalte innlegg

Er det noen her som har denne ampen el som har hatt den?

Jeg vurderer en slik opp mot nye Rockerverb MK lll. Ønsket er en god clean kanal og en vreng kanal.

RV er vel den mest allsidige og den som har mest gain også. Jeg trenger ikke masse gain da jeg spiller ganske enkel mid gain rock og definitivt ikke metall etc.

AD 30 HTC har vel ikke effektsløyfe, men det er ikke avgjørende heller egentlig.

Er vel neppe noen her som allerede har fått tak i en RV MK lll men dere som har testet AD 30 HTC, hva synes dere om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør finne en sjappe ja.

Om du handler amp uprøvf basert på demoer så kan du nok gå på en smell mange ganger.

Vet iallefall at 4SOUND enkelt kan sjekke hvilke andre butikker i kjeden som har ampen inne, verdt å forhøre seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men den var rimelig herjet og overpriset.

Edit. Men ser at den har blitt oppgradert noe uten at jeg vet om det rettferdiggjør prisen. Ser jo helt herja ut..

Fant en combo på ebay men koster 10000 kr men i mint condition og med Mercury transformer.

Endret av Threechords
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AD30 likte jeg like lite som TH-saken ass. Prøv heller å få tak i en Rocker 30, de er sjef :D

Er en i mint condition på ebay med Mercury transformator men koster 10000 kr før frakt og moms. Da er jeg oppi det samme jeg får en splitter ny RV MK3 50 for.

Den Dritfete har til 7000 ser for herpa ut for min smak, men forhåpentligvis er det bare tolexen som har fått hard medfart og det kan man jo fikse/bytte ut.

Jeg skal teste den i helga så får vi se.

Endret av Threechords
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.