Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


Pledrik

Anbefalte innlegg

Har lenge vært på utkikk etter en offset, men slet med å like de Jaguarene og Jazzmaster'ene jeg har testet. Da Threecords la ut denne til salgs så ble jeg litt mo i knærne. En kort prøvespilling, og litt tull med betaling fra min side tok litt tid, men nå er hun i hus. Helt herlig gitar, og spiller som smør. Virkelig bra kvalitet på denne - her kan faktisk custom shop gutta hos Fender og Gibson lære en ting eller to. Er relic'ed (som jeg digger), og spiller som en skikkelig bra blanding av gammal LP og Strat. Er strålende fornøyd:). Eneste som mangler nå er å bruke Jedi Mind Trick på Frank slik at han selger meg R8en sin - det var en lekkerbisken.

Forløpig bare et iphone bilde - mer kommer:

2015518_image.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kontakter bare meg og gir meg en tusenlapp, så har jeg ordnet mer enn bra nok utstyr til 10k.

Skal ikke kimse av en slik type utleie/utlåns-tjeneste. Lån av forum-gitar reddet en spillejobb i begravelse på forsommeren i Trondheim i fjor (fikk både tilbud herfra og fra det nå nedlagte VintageGitar-forumet).

Har en spillejobb med Trond Baardsen i Stavanger i september. Kommer nok til å undersøke muligheten til å få lånt meg en P-bass lokalt for å slippe og drasse med meg bassen nedover dit. Det blir antakeligvis tog nedover og fly hjemover (skal forsøke å løpe Oslo Maraton "dagen derpå").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.