Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: ESP Edwards EX-110D


Heilage

Anbefalte innlegg

Woop, da var enda en i hus.

Jeg har hatt Gibson Explorere tidligere, men har alltid hatt litt mer sansen for typen uten plekterbrett, Gibson 80s eller ESP sine. Nå er ikke dette noen ESP Custom Shop sak, da jeg ikke føler at en Explorer er verdt riktig så mye, men denne burde duge, jeg spiller tross alt mest som en hobby.

Jeg ble veldig overrasket over hvor lett den er, og det er jo noe som i utgangspunktet gjør meg skeptisk. På den annen side, jeg er vant til gitarer som kanskje er ment til å være mye tyngre. Vekten til tross, gitaren låter helt fint akustisk. God resonans.

Originalpickupene er Seymour Duncan Blackouts, og de er helt ålreite, men kanskje litt høy output for meg. Når det er sagt så var det veldig gøy å dra på med vrengkanalen med dem, så nøyaktig hva jeg gjør med pickuper er jeg ikke helt sikker på enda.

Jeg har noen planer med den, skal få inn litt krom HW på den, samt bytte ut brua med en fra TonePros og nye, krom, stemmeskruer fra Gotoh.

Alt i alt er jeg fornøyd. :)

pvMcXaO.jpg

tHt3p1u.jpg

nCsiv31.jpg

z4xEUFm.jpg

2b768hD.jpg

DpCfhkR.jpg

OSlY2fB.jpg

B2sGpFt.jpg

Endret av Heilage
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må du flytte reimfestet. Plassen det står nå er horribel, gir masse neckdive uten skikkelig lærreim.

Det merket jeg med en gang. Gibson sitt reimfeste er utvilsomt overlegent. Om jeg bytter eller ikke er jeg ikke sikker på, men det er definitivt neck dive ute og går nå.

Svart/svart hw er jo tuft! Hvorfor bytte det?

Fordi kontraster er en fin båt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg den eneste her som synes at svart hardware ser sykt tøft ut på svart gitar?

Nei, dere er to... :P

Forresten, grattis med ny gitar! Jeg er nok enig med dem som ville byttet til nikkel hardware, men heldigvis er det ingen lov som sier at du må det. Liker du den slik, synes jeg virkelig du skal beholde den som den er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.