Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: ESP Edwards EX-110D


Heilage

Anbefalte innlegg

Muligens er det mindre neckdive på de fordi kroppen har tettere mahogny? Det vil vel endre på vektbalansen vil jeg tro. :)

Mulig det ja, har fundert litt på det. Hadde en LTD-EX400BD som hadde samme plassering, den var nærmest ubrukelig. Ser flere gitarister som bruker dette herpa "EXP" designet live, alle har flytta reimfestet Gibson style. Mangel på tre "nederst" på designet tror jeg er skylda der i gården.

Bra opgradering med Tonepros (favoriserer såklart svart mekanikk)! Kan anbefale en oppgradering med titanium sadler og, når/hvis økonomien din tillater slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Blackouts i Blackjacken. Output på dem var latterlig høy og syns de var grumsete og bassete.

Du kan sette i en EMG uten å lodde, hvis du vil ha en enkel fix og bedre lyd. De har quickconnectors på samme måte som Blackouts.

Jeg gjorde det, og var veldig fornøyd. Men så bytta jeg til passive SD, og er enda mer fornøyd ;)

Meget fin gitar btw, grattis!

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Pen sak det der. Hvor i verden er den kjøpt fra?

Kjøpt rett fra Japan fra eBay. :)

Jeg hadde Blackouts i Blackjacken. Output på dem var latterlig høy og syns de var grumsete og bassete.

Du kan sette i en EMG uten å lodde, hvis du vil ha en enkel fix og bedre lyd. De har quickconnectors på samme måte som Blackouts.

Jeg gjorde det, og var veldig fornøyd. Men så bytta jeg til passive SD, og er enda mer fornøyd ;)

Meget fin gitar btw, grattis!

River nok ut all elektronikken. 89x/85x blir vel nye pickuper, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.