Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prog metal Pedal(singel pedal)


walkman

Anbefalte innlegg

Trenger anbefaling på en allround prog metal pedal, noe forslag?? :D

Lyden jeg er ute etter er noe i duren dream theater/ pagansmind /magnus karlsson

Har en Sterling By Musicman AX40 og Blackstar HT5 combo pedalen skal brukes på.

Endret av walkman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er ikkje GT-10 éin pedal då. Så då bommar du jo litt!

Boss DS-1 med Analog.Man mod låter faktisk sjukt bra.

vet at boss gt10 ikke er en pedal:P men har såpass lite budsjett at den må vurderes kontra kjøpe flere pedaler. skal sjekke ds1 ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes både throttle box og dreamscape hørtes lovende ut. skal skal sjekke ut The elements åsså..:D kom over et tilbud på en lite brukt Boss GT10 til 1500kr.... Vurdere denne istedenfor.. noen innspill??

GT10...

Tungvintå bruke, men overkommelig. Digitalt generelt, og herunder GT10, mangler en del på å nå opp på analog vreng og amp sim. GT10 er ikke "dårlig", men jeg vil ikke anbefale den, da OM du vil ha multieffektpedal, er det bedre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT10...

Tungvintå bruke, men overkommelig. Digitalt generelt, og herunder GT10, mangler en del på å nå opp på analog vreng og amp sim. GT10 er ikke "dårlig", men jeg vil ikke anbefale den, da OM du vil ha multieffektpedal, er det bedre alternativ.

okey. hvilken multieffekt ville du anbefalt? sånn ca i samme prisklasse. Ha hørte mye bra om POD. Har forøvrig en BOSS me-25 nå , er ikke veldig fornøyd me den

Endret av walkman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.