Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G&L i Norge og Fender Precision vs Jazz vs. Gibson basser


Griffin

Anbefalte innlegg

Du får minst like mye for pengene med en G&L Tribute, som en Fender mex, hvis du skal kjøpe nytt:

http://www.idmusikk.no/index.php?main_page=index&cPath=27_101&filter_id=221

L-2000 har mikker og elektronikk fra G&Ls fabrikk i California, satin hals og lar deg veksle mellom aktive og passive mikker.

Men en brukt US-modell koster ikke mye mer.

Det er sant... kanskje... skulle jeg gjerne ha testa først dog, da jeg ble ikke så imponert over de Mex-bassene jeg testa i går (Fender Precision og Jazz Std)... litt vel udefinert lyd, spesielt på E og A strengene, og spesielt på Jazz Bassen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvis du er i Stavanger i løpet av august! Hvis jeg er hjemme er det bare å stikke innom og teste (har også diverse pedaler i tilfelle du vil høre hvordan bassene lyder med forskjellige vrengpedaler osv) :)

Det skal jeg gjøre... takker for tilbudet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Steike...

Fikk solgt alt jeg har lagt ut og har gått å knuga på tanken om Fender Am. Std. Jazz bass som jeg skikkelig digga... så nå var den plukka opp gitt...

Ble litt dyrere enn jeg i utgangspunktet tenkte, men da har jeg det jeg trenger av bass tror jeg :)

Fender Am. Std. Jazz Bass 2013 m/custom shop pickups og rosewood fretboard...

Prøvde jo noen mex'er også for sammenligningen, men kom til at dersom jeg ikke bare tar spranget så blir det så jeg tenker på å oppgradere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.