Web Analytics
Jump to content

forskjellige veggoppheng til gitar/bass?

Straymond
 Share

Recommended Posts

sånn er ståa.

jeg er nødt til å henge gitarene mine opp på veggen ettersom arvingen allerede er i overkant interessert i å pelle på de.

jeg har alltid brukt standard oppheng hvor gitaren henger etter halsen, men ettersom det etterhvert blir en gitar som mest sannsynlig ikke kan henge etter halsen, fins det noen andre artige løsninger der ute?

Eg har ein slik her ein:

Den henger i das strap buttons, som kanskje er synlig. Sitter ganske godt oppi der. Kan justere lengde/vinkel også.

Som du ser så tar den ikke større plass enn gitaren på veggen, såvidt en liten krok synlig akkurat ved buttonsa.
Photo%2022.01.14%2017%2019%2053-900.jpg
(nevermind le hand print, senga var under der før)

Fant riktignok ingenting på google nå, men i ordrebekreftelsen heter den "STRDMN002-SINGLE String Demon SINGLE MOUNT Horizontal Guitar Hanger" om det skulle være interessant å prøve å finne den :P

Edited by Mortenolb

sånn er ståa.

jeg er nødt til å henge gitarene mine opp på veggen ettersom arvingen allerede er i overkant interessert i å pelle på de.

jeg har alltid brukt standard oppheng hvor gitaren henger etter halsen, men ettersom det etterhvert blir en gitar som mest sannsynlig ikke kan henge etter halsen, fins det noen andre artige løsninger der ute?

Skal du kjøpe deg Steinberger? Hahaha