Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkvideo og Gitarflinkerier


Florilol

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Mange år siden jeg har surret rundt på dette forumet, så beklager på forhånd om jeg er litt rusten på akkurat hvor denne tråden hører hjemme.

Jeg er en 23år gammel gitarist fra Tønsberg, som for øyeblikket studerer musikk på Liverpool Institute for Performing arts (Paul McCartney skolen) og prøver modig å bryte ut som en yrkesgitarist i den kalde og harde verden vi kaller musikkbransjen. Som en del av min søken etter "Rock 'n Roll fame" så spiller jeg i en rekke band, alle i forskjellige sjangere. Men av alle disse har jeg ett hjertebarn som jeg gjerne vil at alle skal få vite om!

Kalandra heter bandet jeg snakker om. Vi er et hybrid-band av Norske og Britiske musikere som spiller en type folk-rock som jeg tror kanskje ville falle i smak for alle dere på gitarnorge.
Vi gav ut vår første singel nå i desember og er utrolig stolte av resultatet og mottagelsen vi har fått. Men nå er jeg altså ute etter å få litt feedback fra dere, mine rockende gitarbrødre (og søstre).



Her har dere den nyeste musikkvideoen vi slapp til B-siden på singelen "Not Some Fairytale". Filmet i selveste Jotunheimen!

Not Some Fairytale - Video



Og en studiovideo til A-siden "Sell Your Voice". Filmet i Parr.St. Studios i Liverpool.

Sell Your Voice - Video



Håper dere liker det. Og hvis ikke, hvorfor? Fyr løs, setter pris på både ris og ros!



Singelen finnes også på Spotify om det skulle falle i smak:
Kalandra – Sell Your Voice

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!

Er storfornøyd med Suhren min. Er av typen GG (Guthrie Govan signatur). Kostet meg skjorta, men tror det er en slik gitar som blir med meg resten av livet :)

Har GG signatur i Rasmus, budsjett gitaren Suhr førte for en tid tilbake. Ble såppas hekta på Suhr at jeg har en Suhr Modern nå med ganske like specs. Har også hatt en Suhr Standard. Men Modern gjorde det mer for meg :)

Utvilsomt blant de beste gitarene jeg har spilt på, spillbarhet og lyd.

PS: Ufattelig imponert over Rasmusen. Den holder mål, selv med en vaske-ekte Suhr i hus. Den er african mahogny og natural finish, så den veier unektelig lite. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Rasmusen hans, og den låt og spilte helt fantastisk! Men må si at jeg ikke var noen fan av utseendet på den. Men fortsatt et stykke fantastisk gitar!
Jeg har en venn av meg (Jack Gardiner) som er sponset av Suhr, han sin signatur er kanskje enda mer lettspilt enn min egen. Men så har han ødelagt den med en knæsj blå finnish og en lakkert hals da... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Rasmusen hans, og den låt og spilte helt fantastisk! Men må si at jeg ikke var noen fan av utseendet på den. Men fortsatt et stykke fantastisk gitar!

Jeg har en venn av meg (Jack Gardiner) som er sponset av Suhr, han sin signatur er kanskje enda mer lettspilt enn min egen. Men så har han ødelagt den med en knæsj blå finnish og en lakkert hals da... :/

Nå skal det nevnes at jeg er litt fan av trefjøl-looken. Hovedsaklig på grunn av hvordan Rasmusen føles, en skikkelig arbeidsfjøl.

Sett en del av Gardiner på tuben. Dyktig fyr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.