Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Fender Baja telecaster - igjen!


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hans Hansen

En dønn strøken og lite brukt 2010 Bajas inkl hardcase kommer i posten neste uke.

Bilde fra selger her men nye kommer så snart jeg har fått den i hus:

post-8041-0-52433200-1388251707_thumb.jp

Tenker jeg skal få satt inn bone nut og RS kit som eneste upgrade her

Denne beholder jeg LENGE;)

Endret av frankajoerg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Takker! Jeg likte fargen på den forrige veldig godt, men denne ser jo litt mer Bruce Springsteen aktig da:)

Liker denne finishen også så blir spennende å se den "live" om noen dager.

Har bestilt meg dette som nok blir det eneste jeg kommer til å oppgradere på denne planken:

http://www.ebay.com/itm/290679015098?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648

http://www.ebay.com/itm/230835820200?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648

Det gledes igjen og denne gangen skal jeg fanden meg beholde den LEEEENGE!!!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Hehe spørs det altså:) Neida, denne kommer for å bli. Så da mangler jeg vel egentlig bare en R7 Goldie...

Nei, skal ikke ha flere økser nå! Eller, med mindre en jævlig billig R7 dukker opp igjen da ;)

God nyttår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Ja vi får se da:) Jeg kjøper så og si alle mine gitarer uprøvd fra Statene og har aldri hatt problemer med noen av de så jeg har vel enten vært jævlig heldig med samtlige eller så klarer jeg å tilpasse meg variasjoner i feks hals typer osv.

Man kunne jo tro at en av grunnene til den høye frekvensen av salg her i gården ligger i nettopp det å kjøpe uprøvde gitarer, men det er altså ikke tilfellet:)

Det viktigste ang denne er vel egentlig at den ikke veier 4 kg eller mer. Jeg håper og tror at gitaren sånn ellers vil falle i smak også.

Nå skal den jo få seg litt upgrades her og der og en overhaling av gitardoktor så det blir nok bra. Havner den på franks kjøp og salg.no liste så er det nok fordi den veier alt for mye..

Den forrige Bajan kjøpte jeg fra USA og den var nydelig å spille på så jeg håper jeg er like heldig med denne.

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.