Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amerikansk telecaster til under 10k?


Esp_ltd@95

Anbefalte innlegg

Hei! Snuser etter en fender tele, helst til under 10k. Tenker jeg kan i etterkant oppgradere mikrofonene (noiseless helst), i stedenfor å kjøpe noe enda dyrere. Hvor på nettet i Norge finner jeg en amerikansk fender tele til under 10k? Er det noe jeg må vere på utkikk etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner glatt ein AM Tele til 6000-7000 på finn.

Men eg ville gjort som Ralph her, venta på ein '52 AVRI til ca 10. Eg har sett dei ute til både 8 og 9000, så det er mogleg.

Eg synast det er mykje betre gitarar, og du slipper den forferdelege, moderne brua.

Denne gitaren er ikkje nokon av delane, men Telebration-gitarene var gode:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45200397&searchQuery=fender+telecaster

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke absolutt må ha en Fender finnes det gode alternativer i samme prisklasse. En G&L ASAT Classic bør kunne finnes brukt til en anstendig pris. Selv nye kan du nesten få den innen budsjett

Selv er jeg ikke så begeistret for det klumpete hals-festet på de klassiske fender-modellene, men for å få en god T-style gitar med en annen konstruksjon må man dessverre over på dyrere håndlagde gitarer (Tom Anderson, Sweetwood m.fl).

Endret av PerH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.