Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teknisk problem rundt inspilling (flstudio,reason6 etc)


Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke vrient, men etter det jeg vet er det ikke noen opptaksprogrammer som gjør det automatisk, rett og slett fordi man kan ha flere opptaksenheter, og programmet kan ikke vite hvilken en du ønsker å bruke. Når drivere er på plass, er det kun snakk om å gå inn på innstillinger for lyd på opptaksprogrammet og velge riktig enhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke vrient, men etter det jeg vet er det ikke noen opptaksprogrammer som gjør det automatisk, rett og slett fordi man kan ha flere opptaksenheter, og programmet kan ikke vite hvilken en du ønsker å bruke. Når drivere er på plass, er det kun snakk om å gå inn på innstillinger for lyd på opptaksprogrammet og velge riktig enhet.

Superdupert :D

Og takk for råd!

Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe deg en liten mixer med usb-tilkobling....koster lite og du kan koble til både mic og gitar m.m.

http://www.4sound.no/itempg.aspx?id=728750&artno=314839

Takk for tipset! Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal kjøpe enda, men nå vet jeg ihvertfall hva jeg må se etter,

Skal hoppe innom når jeg har bestemt og kjøpt :D

Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter løsningen Carpal viser. Det er mye mer fleksibelt, og gjør at du kan spille inn gitar rett i programmet, samt koble til mikrofon og ta opp andre ting skulle du ønske det. Du "vokser mye senere" ut av den der.

Dessuten har den fysiske knotter. Det er slik jeg ser det en fordel. Lettere å holde oversikt og se nivåer og så videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.