Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tilbakemeldinger på egenprodusert materiale


Bluesduke

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå lagt ut et par sanger på urørt(kommer flere etterhvert) og lurte bare på om dere her inne, kunne stikki innom og hørt litt på det og gitt meg en tilbakemelding på hva dere syns. En ting er å få lytt av venner og bekjente, men det er mye bedre, hvertfall for meg, og få tilbakemeldinger av noen som veit hva de driver med og som har peiling på musikk!

Link:

http://www.nrk.no/urort/Artist/JohanOlsen/default.aspx

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har nå lagt ut et par sanger på urørt(kommer flere etterhvert) og lurte bare på om dere her inne, kunne stikki innom og hørt litt på det og gitt meg en tilbakemelding på hva dere syns. En ting er å få lytt av venner og bekjente, men det er mye bedre, hvertfall for meg, og få tilbakemeldinger av noen som veit hva de driver med og som har peiling på musikk!

Link:

http://www.nrk.no/urort/Artist/JohanOlsen/default.aspx

Og der mistet vel jeg retten til å uttale meg, men tenkte å si noe likevel. :P

MEN når jeg hverken får hørt låtene eller lastet ned fra urørt-sidene, ble det litt for vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der mistet vel jeg retten til å uttale meg, men tenkte å si noe likevel. :P

MEN når jeg hverken får hørt låtene eller lastet ned fra urørt-sidene, ble det litt for vanskelig.

Hehe. Uansett, takk for forsøket :D​ Men er det urørt, generelt, eller bare siden min som ikke vil la seg spille av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hardbarka Sfogli-Morse-Petrucci-Timmons-fan må jeg si at dette var noe annerledes og nytt for meg, og jeg liker det!

Fin flyt og god dynamikk i låtene, liker spesielt godt munnspillet!

Lurer på om det er plekter-mot-gitarkropp-lyder innimellom. Irriterte meg litt - men det går'vel greit :D

Kudos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hardbarka Sfogli-Morse-Petrucci-Timmons-fan må jeg si at dette var noe annerledes og nytt for meg, og jeg liker det!

Fin flyt og god dynamikk i låtene, liker spesielt godt munnspillet!

Lurer på om det er plekter-mot-gitarkropp-lyder innimellom. Irriterte meg litt - men det går'vel greit :D

Kudos!

Tusen takk! Hehe, ja, det kan hende det er et plekter som treffer hist og her, men pickupen i gitaren er så innmari sensitiv, så det er nesten umulig å unngå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.