Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Warmoth True Temperament Strat


MasterPaster

Anbefalte innlegg

Ser bra ut !

Men jeg lurer på hva man gjør når bånda er nedslitte og må skiftes.. Det er vel ikke standard form på slike bånd?

(ja, holder på med båndbytte her nå....)

Det er visst støpte bånd på disse og du kan kjøpe nye. Regner med de klemmes på plass som vanlig, men filing av båndene blir nok en langtekkelig operasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble dyr, da. Selv om jeg har gjort alt selv kom den på over 15 lapper, alle utgifter medregnet. Men jeg lurer på hva den hadde kostet hvis Fender, Suhr el.l skulle lagd en sånn.

Vil tro at du ikke gjorde båndarbeide selv. Og da er vel fort godt opp mot halvparten av prisen i halsen. Frister mer og mer med en skallopert TT hals. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bestille plain hals for så å sende den videre til Stockholm. Der satt de på bånd, inlays, fretmarkers og oversadel. 4400 SEK gikk med til det.

Når det gjelder slitasje har jeg ikke engang trengt å pusse de som sitter på JP7'en og Apple Horn'en. Har hatt dem i over tre år og spilt MYE på dem. Jeg vet ikke hva det vil koste å kjøpe nye bånd som man kan sette på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.