Web Analytics
Jump to content

Fender '65 Deluxe Reverb RI

Frodemann
 Share

Recommended Posts

Har eid en Stratocaster i snart 24 år selv om jeg ikke har spilt aktivt i alle disse åra. Plugga den inn i en Fender Deluxe Reverb for første gang i mitt liv på Torsdag. Om så kun for noen få minutter.

Har hørt flere prøvd å forklare opplevelsen av det første skuddet med Heroin. Sist ved Ninni Stoltenberg i Trygdekontoret på NRK3.

Noen som henger med?

Hadde bare litt lyst å tipse deg om denne siden : www.fenderguru.com . Ligger noen demoer av Vintage Deluxe Reverbe der også,

i tillegg til masse godt lesestoff for spesielt interesserte.

Han som driver nettstedet er hjemmehørende i Oslo-området, har ofte gamle amper for salg om du en gang har lyst å eien en slik.

Har tenkt mye i det siste på å få tak i en slik til å bruke sammen med 1987x'en min. Siden den knekker såpass tidlig er det jo bare å slenge en cleanboost foran de begge to, så blir det himmelske greier!

Hvis du får tak i en vellydende Blackface Deluxe Reverb så blekner RI'en i forhold.

For å følge opp analogien fra åpningsposten så forteller du meg at det fins noe som er bedre enn heroin ???

Hold opp!! Jeg tåler ikke mer. Er seriøst hekta og trenger hjelp, ikke salt i såret ;)

Jeg holder abstinensen på avstand med Fenderpakka til Amplitube så godt jeg kan.