Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender '65 Deluxe Reverb RI


Anbefalte innlegg

Har eid en Stratocaster i snart 24 år selv om jeg ikke har spilt aktivt i alle disse åra. Plugga den inn i en Fender Deluxe Reverb for første gang i mitt liv på Torsdag. Om så kun for noen få minutter.


Har hørt flere prøvd å forklare opplevelsen av det første skuddet med Heroin. Sist ved Ninni Stoltenberg i Trygdekontoret på NRK3.


Noen som henger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare litt lyst å tipse deg om denne siden : www.fenderguru.com . Ligger noen demoer av Vintage Deluxe Reverbe der også,

i tillegg til masse godt lesestoff for spesielt interesserte.

Han som driver nettstedet er hjemmehørende i Oslo-området, har ofte gamle amper for salg om du en gang har lyst å eien en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tak i en vellydende Blackface Deluxe Reverb så blekner RI'en i forhold.

For å følge opp analogien fra åpningsposten så forteller du meg at det fins noe som er bedre enn heroin ???

Hold opp!! Jeg tåler ikke mer. Er seriøst hekta og trenger hjelp, ikke salt i såret ;)

Jeg holder abstinensen på avstand med Fenderpakka til Amplitube så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.