Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD! Vox AC15C1


Vriddsau

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg endelig fått meg ny amp! Er en ukes tid for seint ute med denne tråden, men det gjør vel ikke noe :P

Jeg fikk solgt Marshallen som tok litt vel stor plass på studenthybelen + en multieffektpedal jeg hadde liggende, så da sende jeg en mail til Riff her i Trondheim for å høre om de hadde Vox'en inne på lager, det hadde de, og jammen fikk jeg ikke en knallpris i tillegg! Eksakt det jeg fikk for tingene jeg solgte. 3650,- :D De hadde en til på lager da jeg var der hvis noen har tenkt til å kjøpe seg.

Jeg er strålende fornøyd med ampen! Dette er min første rørforsterker, og jeg må si det var en ekstrem forbedring fra hybrid-Marshallen jeg hadde.

Låter knall med begge gitarene, men Jazzmasteren er kanskje den av gitarene mine som låter fetest sammen med Voxen.

Min modda Ds-1 låt også utrolig mye fetere med Voxen enn med Marshallen.

2013224_IMG_3728.jpg

2013224_IMG_3725.jpg

Endret av Vriddsau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God pris! Har ac30c2 selv, og testet ac15 og ac30 paa 4sound her om dagen da jeg testet et par forskjellige gitarer. De laater rimelig likt, men ac15 er jo mye lettere aa dra med seg. Min er et herk aa dra opp og ned trappene...

Skal du selge masics'en? :)

Kinesiske tegn FTW...

Endret av space
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God pris! Har ac30c2 selv, og testet ac15 og ac30 paa 4sound her om dagen da jeg testet et par forskjellige gitarer. De laater rimelig likt, men ac15 er jo mye lettere aa dra med seg. Min er et herk aa dra opp og ned trappene... Skal du selge masics'en? :) Kinesiske tegn FTW...

Ja, grei å flytte rundt på. Selv om det var et herk å bære esken med ampen i hjem fra bussholdeplassen den dagen jeg kjøpte den :P

Nei, skal nok ikke selge den gitt. Veldig fornøyd med den. Etter at den fikk båndene slipt og en skikkelig setup hos Geir Falch, ble den en drøm å spille på. Låter fint gjør den og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.