Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Frank Zappa!


Aphelion

Anbefalte innlegg

Elsker alt av zappa!!! :D Klarer aldri å bestemme meg for hvilken periode jeg liker best gitarmessig... Men et par favoritter er yo mama, muffin man, black napkins, son of orange county, inca roads, zoot allures og RDNZL :) og selvfølgelig begge gitralbumene! så agressivt og melodiøst uten at det overspilles!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeah, baby!

klare favoritter hos meg (som aph er fullt klar over) er does humour belong in music-gigen, make a jazznoise here, og ikke minst låta the adventures of greggery peccary fra läther-skiva.

den er ganske lang, men syns den oppsummerer zappa ganske bra.

og selvsagt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel av den gamle garde. Husker jeg var med en kompis på Hifi-asylet for å teste noen høyttalere. Vi spilte Bobby Brown på full rulle, og et middelaldrende ektepar som gjenkjente den ble fryktelig fælne da de ble nødt til å høre på teksten, haha. Litt senere snakket noen om "den gamle" Bobby Brown. Jaja. Og jeg som kjøpte We're Only In It For The Money før jeg kjøpte Sgt Pepper's. Vet ikke hvilke Zappa-opplevelse som var størst, sannsynligvis Kalvøya (73?) med Ruth Underwood, George Duke og Jean-Luc Ponty. Eller Ekeberghallen... mye bra gitarspill der, på en SG. Eller Drammenshallen med sin jævlige akustik, der Scott Thunes imponerte noe j...

Zappa var jo et fenomen. Rockens Steve Jobs. Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.