Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med bildeopplastning


Pledrik

Anbefalte innlegg

Dette blir det veldig vanskelig å feilsøke, da det virker glimrende for for eksempel meg.
Det å finne feil når man ikke kan gjenskape feilen er ikke så enkelt, for å si det mildt.
Det er jo trist at det er problemer for enkelte, da jeg synes det er fint at man kan ha et sted for bildene sine her på forumet. Jeg mistet masse bilder i poster da sportsfiske.nu ble borte, og det er ikke så veldig artig, men det er ingen grunn til å klage, siden det ikke kostet noe. :)

Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva som er feil, da jeg ser det flotte bildet av banjohelten, og det er da lagret på gitarnorge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir det veldig vanskelig å feilsøke, da det virker glimrende for for eksempel meg.

Det å finne feil når man ikke kan gjenskape feilen er ikke så enkelt, for å si det mildt.

Det er jo trist at det er problemer for enkelte, da jeg synes det er fint at man kan ha et sted for bildene sine her på forumet. Jeg mistet masse bilder i poster da sportsfiske.nu ble borte, og det er ikke så veldig artig, men det er ingen grunn til å klage, siden det ikke kostet noe. :)

Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva som er feil, da jeg ser det flotte bildet av banjohelten, og det er da lagret på gitarnorge?

Jepp ... virker sikkkelig rart dette !

Da jag laster opp bilden til media.gitarnorge.no fra iPaden så virker det, men ikke fra Mac:en.

Og iPaden og Mac:en er på samme nett.

Har ingen Windows eller Linux PC her nu jag kan teste/sammenligne med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Tester igjen ...

2015420_1972_SG_Custom.jpg

Jeg trodde jeg hadde samme problemet inntil jeg innså at jeg brukte en totalt annen epostadresse fra den ene enheten som jeg forsøkte å laste opp fra... sikker på at du ikke har samme... eh... brukerfeil..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning, vi har kuttet ut å sende epost, fordi den eposten blir feiltolket i en del epostlesere, som for eksempel Outlook.
Det var ikke noen som brukte det, så i stedet for å fikse, så ble epostutsendingen skrudd av. Det var litt uklart hva som ikke fungerte slik det skulle med kodingen i eposten.

Det kreves fortsatt at man oppgit en epostadresse, men den brukes per i dag ikke til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning, vi har kuttet ut å sende epost, fordi den eposten blir feiltolket i en del epostlesere, som for eksempel Outlook.

Det var ikke noen som brukte det, så i stedet for å fikse, så ble epostutsendingen skrudd av. Det var litt uklart hva som ikke fungerte slik det skulle med kodingen i eposten.

Det kreves fortsatt at man oppgit en epostadresse, men den brukes per i dag ikke til noe som helst.

Da må jeg bare innrømme at jeg ikke forstår noe som helst av dette :-)

Når jeg forsøker å laste opp bilder og bruker feil epostadresse i forhold til den jeg brukte da jeg registrerte meg som bruker på forumet, så lastes bildet tilsynelatende opp, mens det i realiteten ikke gjør det.

Forsøker jeg etterpå med riktig adresse, er det ingen problemer i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg jo nevne igjen at det ikke er noen problemer når man bruker tjenere som f.eks. photobucket. Ikke for å sverte GN's egen bildeopplastningsfunksjon, men når ting kan gjøres veldig greit og problemfritt, føler jeg at det bør nevnes igjen. :)

På photobucket skal du også laste opp et rimelig stort antall bilder før gratis lagringskapasitet blir et problem. Og du kan bruke tjenesten på mange flere forum og nettsteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng fra Audun. For meg fungerer media her knirkefritt.

Stusset litt på det der med e-postadresse, fordi jeg ikke tror man må være logget inn for å få bruke tjenesten. Det er etter det jeg vet heller ingen kobling mellom opplasting og epostadresse.

Testet nå, med følgende epostadresse- "juks@fake.no"

2015421_IMG_2540.JPG

Virker glimrende, og jeg tipper kodesnutten bare sjekker at det er med en @ i tekststrengen.

Fin pickup, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.