Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med bildeopplastning


Pledrik

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prøvde igjen, samme feilmelding. Prøvde avansert redigering som foreslått, samme feilmelding. Og dette er helt vanlig bilder i jpg format.

EDIT: Prøvd om igjen, med både full størrelse og thumbnails, funker ikke.....

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, da:

2013130_Tommernliten.jpg

Og det andre:

2013130_Tommernstor.JPG

Hm- det funket, men jeg fikk opp feilen, jeg også. Dette må vi se på. Det er noe surr i forhold til hvordan URL blir sendt tilbake. Skal ta noen skjermdumper, og snakke med de involverte.

Jeg trodde kanskje at det var noe med at man ikke fikk lov hvis filnavnet fantes på serveren fra før, men det var det ikke. Trolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Da blir jo spørsmålet hva jeg gjør feil. Bruker GN sin egen link til opplasting, kopierer linken og limer inn i innlegget, slik jeg alltid har gjort. Og det er jo tydeligvis andre også som sliter med dette......

Edit : Ser ut til at du også har fått opp bare det ene......

Edit 2.: Der kom det andre ja...

Det kan vel ikke være sånn at jeg gjør noe feil? Alt funker, helt til jeg skal legge det ut, det er da det stopper, og feilmeldingen kommer.

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fordi du var for kjapp. Nå virker det.!

Altså, da det ikke funket, og jeg fikk feilmeldingen, så kopierte jeg linken, klikket på "legg inn bilde"- ikonet, fjernet taggene, da de så litt tvilsomme ut i mailen, og postet. Da virket det. Ser man i e- posten, er linken til "eller direkte" ikke slik den skal være. Den første imagetagen er ikke med, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver... Og da gikk det, etter først å ha fått feilmelding, trykket på avansert redigering, og da kom det av seg sjøl. Men da får jeg prøve å fjerne %7Boption%7D foran og bak linken neste gang jeg får problemer. Det var det du mente ?

2013130_S0083094.JPG

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.